Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik een fotomeeting georganiseerd heb (lees april vorig jaar). En het begon laatst weer behoorlijk te kriebelen en zo ben ik een keer gaan overleggen met femke (Fading). We kwamen op wat ideetjes en zo ontstond ons moodboard! We willen gaan met een kleine groep zodat we genoeg tijd per model hebben om het thema lekker uit te werken en onze creativiteit de vrije loop te laten. Helpen jullie mee om er een succes van te maken?
HET IDEE
Hieronder vind je een moodboard met foto`s die de sfeer aangeven die ik terug wil laten gaan komen in onze foto`s. Het zou leuk zijn als er dus ook kinderen mee komen met de pony`s! Ook attributen zoals picknickmanden, strikjes en bloemenkransen zijn meer dan welkom! Ik wil kijken of we het zo kunnen plannen dat we ook de zonsondergang mee pakken voor wat extra sfeer

DATUM & LOCATIE
De fotografiemeeting gaat plaatsvinden op zondag 12 April 2014. De locatie ligt tegen Tilburg aan maar valt onder het dorp Goirle. We zullen parkeren aan de Nieuwkerksedijk zuid ter hoogte van de dichtbij liggende golfbaan. Hier zullen we na een zee klein stukje lopen het gebied ingaan (blauw vlak). Je hebt er drie mooie paden nabij tussen de heide en stukje bos. Alle drie de paden zijn ruiterpaden dus het is gewoon toegestaan hier te komen met de paarden. Wanneer u mee gaat als model krijgt u een mooie routebeschrijving zodat u de locatie makkelijk kunt bereiken.

VOORWAARDEN
- Accessoires en attributen moeten bijpassend zijn aan het thema van de meeting.
- De pony`s moeten buiten eigen terrein relaxed zijn.
- Eventuele kosten zijn voor eigen rekening
- Alleen opgeven via PB
- Alleen pony`s mogen worden aangemeld (hier vallen Haflingers en Fjorden bijvoorbeeld ook gewoon onder)
FOTOGRAFEN
Er zullen slechts 6 fotografen meegaan zodat iedereen de ruimte en de tijd heeft. De fotografen worden gekozen door ons op basis van ervaring (Hier kijk ik niet direct naar kwaliteit maar naar groei de afgelopen tijd) Fotografen kunnen zich enkel via PB aanmelden bij mij! Ik zet je dan in het lijstje.
Boktnaam:
Naam:
Website:
Ervaring:
MODELLEN
Ook hier kunnen maar 6 modellen mee. Hoe deze gekozen gaan worden is nog heel even onduidelijk. Ook de modellen kunnen enkel via PB worden aangemeld bij mij. Bij Extra kun je invullen of je eventueel ook een kindje meeneemt of iets anders. Er mogen dus enkel pony`s aangemeld worden!
Naam:
Naam pony:
Ras pony:
Leeftijd pony:
Hoofdfoto pony:
standfoto pony:
Extra:
AFSLUITING
Als alle informatie en gegevens bekend zijn, krijgen alle modellen en fotografen een grote mail met alle nodige informatie! er komen nette schema`s met genoeg tijd zodat niks gehaast hoeft.
Heb je nog vragen? je kunt mij altijd PBen!
EERDERE MEETINGS
Dit zijn linkjes van meetings eerder door mij georganiseerd:
Cadettenkamp hond 2014
Korte duinen 2012
http://www.fotomeetingzeeland.weebly.com
http://www.fotomeetingcadettenkamp.weebly.com
http://www.fotomeetinghond.weebly.com
FOTO`S GEMAAKT OP LOCATIE
Fotografe: Lieke van den Oord