Ik wil deze zomer graag een grote BBQ meeting organiseren. Niet alleen bedoeld voor een handje vol mensen, maar een echt grote meeting waar we elkaar allemaal eens kunnen ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje.
In het verleden heb ik al meerdere malen grotere meetings georganiseerd, daarom ook dat ik al de nodige ideeën heb om deze grote BBQ te realiseren.

- €10 - een divers vleesarrangement van de slager. (Er wordt hier bewust gekozen voor een slager, omdat mijn ervaring is dat dit heel veel rompslomp scheelt en er kwalitatief goed vlees geleverd wordt.)
- €5 – alle overige consumpties zoals drinken, sauzen, maar ook de bordjes ed.
- €5 – naast eten/drinken zijn er ook voorzieningen nodig voor bijv. het zitten, toilet, een partytent, etc.
Locatie: Voor een meeting zoals dit is er een aardige locatie nodig. Maar het meeste is al snel geschikt, zolang het het aantal mensen aan kan.
Dus als je een kantine tot je beschikking hebt of wellicht een groot grasveld welke wij voor 1 dag mogen gebruiken. En dan bij voorkeur ergens centraal in het land, laat het alsjeblieft weten. Want dit idee is niet te verwezenlijken zonder een locatie.
Dag: Een zaterdag in Juni/Juli/Augustus. Natuurlijk zullen er in de zomer vakantie mensen afwezig zijn, maar over het algemeen geeft deze periode ook de fijnste BBQ dagen. Een exacte datum is nader te bepalen.
Organisatie: Mocht er genoeg animo zijn om dit idee te realiseren, dan zoek ik ook 3 mensen die enthousiast zijn en zich in willen zetten om deze dag mogelijk te maken.

Voor mezelf heb ik de grens op minimaal 100 mensen gelegd die ook daadwerkelijk zullen komen. Dus mocht het zeker zijn dat we dit aantal kunnen halen, dan gaan we er een gezellige BBQ van maken deze zomer.
Het is misschien nog wat vroeg, maar de organisatie hiervan zal ook wel even wat tijd in beslag nemen. Vandaar dat ik hier nu al over begin. Dan is er volop mogelijkheid om dit vorm te geven.