Nu het blijkt dat er voldoende animo voor een fotomeeting is wil ik deze graag organiseren met het thema Cross!

Deze fotomeeting wil ik organiseren op het terrein Bussloo. Dit ligt bij Apeldoorn en is goed bereikbaar met de auto. Iedereen mag zich opgeven!
Let op! Dit zijn vaste hindernissen zonder omheining! Dus kun jij een parcourtje afleggen van min 60 cm en zelfstandig een buitenrit maken! Geef je op!
Zo niet? Denk dan om jezelf en je pony/paard en geef je niet op!
Ik wil graag dat het allemaal veilig gebeurd en geen ongelukken gebeuren. Het is openbaar terrein dus er kunnen ook andere mensen lopen, fietsen of met honden wandelen.
Er zijn hier geen terrein kosten alleen moet je wel parkeergeld betalen! Ik begin nu al vast met organiseren zodat we op tijd een datum hebben zodat iedereen dat rekening mee kan houden.
Afhankelijk van het aantal modellen die zich aanmelden zat ik te denken aan 1 groep van zes modellen of twee groepen van 4. En dan 8 tot 10 fotografen ook afhankelijk van het aantal aanmeldingen.
Fotografen gaan op volgorde van aanmelden en de modellen worden uit gekozen door de fotografen.
Bij genoeg aanmeldingen gaan we een datum prikken. Aanmelden via pb graag

Graag pb met de volgende gegevens.
fotografen
Boktnaam - naam - site
modellen
Boktnaam - naam - paard naam - ervaring - ras - foto
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel

Ik heb heel veel zin in deze meeting dus meld je aan! We maken er een mooie dag van!