Ritje in de drunense duinen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AMBERRTJEE

Ritje in de drunense duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 02:43

Ik ben op zoek naar mensen die ook graag een ritje in de drunense duinen maken. Die er dichtbij staan of er een dagje uit van maken! Mijn paadjes staan er naast, en alleen is zo alleen!! Dus bokkers wie weet kunnen we er een dagtochtje van maken als er meerdere zijn!

AMBERRTJEE

Re: Ritje in de drunense duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:06

Niemand -O- ??

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:15

Ik vind het wel heel leuk, maar ik heb geen paard meer. :)
Dus ik zou er eentje ergens moeten huren.

Er is ook een HK topic van mensen die in die omgeving wonen, is dat niet wat?

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 15:29

Ik heb 3 paarden, en ik kan er natuurlijk maar alleen eentje meenemen, haha dus dat zou ook kunnen dat je een van de andere twee pakt van mij? Ik heb daar al eens een topic gestart maar ook weinig reactie op gekregen. Nu dacht ik misschien is het leuk om met een groep te gaan, of natuurlijk als iemand mee wil is dat al gezellig!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:09

Ik wil me wel aanmelden en heb evt ook wel een paard voor iris82 moest het bij jou niet lukken TS.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:11

Stipje!!!! Mijn moeder en ik rijden er graag. We hebben beide daar een groot deel van onze jeugd door gebracht met kampen en reden vaak bij Ad van Bladel. Echter met maar 1 paard maken we maar kleine ritjes omdat we ook niet meer zo bekend zijn in het gebied en 1 altijd naast loopt, en kilometers naast een paard lopen terwijl de ander lekker aan het hobbelen is, is niet zo gezellig (al komen er wel altijd wat mooie foto's van). Helaas kennen we de weg er niet meer zo goed, omdat er in die jaren ook wel het 1 en ander veranderd is.
Ik zou het zeker leuk vinden om eens wat af te spreken met mensen die daar de omgeving wat beter kennen dan dat ik ken.

Edit: achter laptop typen is toch makkelijker :D
Laatst bijgewerkt door miss_lizje op 09-12-14 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:13

Ik heb het wel vaker gedaan! Heb alleen -helaas- ook geen paard, dus zou er dan ook een keer een moeten huren, maar wel heel leuk om een keer te doen!

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 18:26

Mocht iemand geen paard hebben, ik heb er 3 en ik kan tenslotte maar op eentje mee hahaha! 2 tinkers en een haffie. Ik ken de weg niet zo goed meer, paar jaar terug ging ik 4x in de week, nu lijkt alles op elkaar!! Inmiddels ben ik wel weer bekend aan de klinkaerd en vennenoord. Ik sta trouwens aan de klinkaerd zn kant

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:33

Leuk zeg! Begint toch al ene groepje te worden. Ik kan er twee meenemen. Degene die ik niet rijd is wel een kwpner van 1.70m maar goed misschien voor wat langere mensen? Aan welke datums dacht je ts?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:31

Mijn moeder heeft net terug geappt. Die zit dit helemaal zitten :D . Ze vraagt zich alleen af of ze misschien niet heel veel te oud is om in "zo jong gezeldschap" mee te rijden.
Ze hoort graag een datum of data's waar je aan dacht TS om te kijken of ze ook kan. Of ik zelf dan ook mee kan, moet ik even kijken betreft school en werk etc. En als ik zelf ook mee kan, hoop dat ik van iemand een paard kan lenen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 20:11

Ik zou komende zaterdag in ieder geval kunnen. :))

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:56

Ik kan aankomende zaterdag ook..

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:01

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 22:21

O ja wat leuk! Had ik nog niet gezien. Mijn haflinger staat momenteel nog op rust ivm een mishandeling 3 weken geleden. Ik zou op korte termijn met mijn tinker kunnen maar die is niet 100% verkeersmak alleen, dus als iemand vanaf mijn wei mee zou kunnen rijden dan zou ik gered zijn want dan is ze oke haha. Zaterdag gaat mij helaas niet lukken :-(. Ik heb mijn rooster maar tot 4jan. Als ik het rooster krijg voor daarna kan ik wel even kijken! Hebben jullie datums? In het nieuwjaar kan ik met mijn haffie weer mee en kan er iemand anders met mijn tinkertje mee:-)

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:23

Er is inderdaad een topic met mensen die met hun paard in de omgeving van de LDD staan:
Mensen uit omgeving van de Loonse en Drunense duinen

Op 21 dec hebben we met een groepje uit het topic een buitenrit gepland staan.

Sluit gerust aan bij het topic én de rit mocht je willen ;)

zeurkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:29

Wat ontzettend leuk dat jullie het paard dat jullie niet zelf rijden, beschikbaar stellen! Klinkt ontzettend leuk en gezellig! Ik durf zelf nog niet, heb sinds mijn laatste knie operatie nog niet op een paard gezeten. Wel echt een leuk initiatief!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:35

AMBERRTJEE schreef:
O ja wat leuk! Had ik nog niet gezien. Mijn haflinger staat momenteel nog op rust ivm een mishandeling 3 weken geleden. Ik zou op korte termijn met mijn tinker kunnen maar die is niet 100% verkeersmak alleen, dus als iemand vanaf mijn wei mee zou kunnen rijden dan zou ik gered zijn want dan is ze oke haha. Zaterdag gaat mij helaas niet lukken :-(. Ik heb mijn rooster maar tot 4jan. Als ik het rooster krijg voor daarna kan ik wel even kijken! Hebben jullie datums? In het nieuwjaar kan ik met mijn haffie weer mee en kan er iemand anders met mijn tinkertje mee:-)

Wat naar van die mishandeling, sterkte met het herstel.
Ik heb niet zo zeer datums die ik zo kan opnoemen. Zelf werk ik om de week op zaterdag en heeft mijn moeder wisselende diensten. Het is voor mij handiger om te zeggen dat ik een bepaalde datum niet kan dan wel kan :+ . Dus als er in het nieuwe jaar (of iets daarvoor) een lijstje word gemaakt met de datums die jullie het beste uitkomen kan ik daar namens mij en mijn moeder weer op reageren. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:37

Ik heb Nuvel even een pb gestuurd voor zaterdag. Lijstje maken is altijd oké al ben ik ook wel van de laatste moment afspraken Hihi.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:40

Klinkt echt super leuk! Heb er nog nooit gereden, maar wil het wel al heel lang. Heb helaas geen eigen paard meer dus die zou ik moeten huren / lenen :o ik kan alleen niet op zaterdagen, maar ik ben wel bijna elke zondag beschikbaar haha!

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:41

Miss lizje, jou moeder is natuurlijk ook welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd!

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:46

droomy schreef:
Er is inderdaad een topic met mensen die met hun paard in de omgeving van de LDD staan:
Mensen uit omgeving van de Loonse en Drunense duinen

Op 21 dec hebben we met een groepje uit het topic een buitenrit gepland staan.

Sluit gerust aan bij het topic én de rit mocht je willen ;)

Thanks, leuk! Ik heb me gemeld ga morgen even een eindje meelezen zit nu op mijn mobiel das lastig.

Verder ben ik ook vaak van het laatste moment afspreken haha. Ik zal wanneer ik mijn rooster heb wat datums in dit topic zetten en wie weet. Het lijkt mij hartstikke gezellig!!

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:46

Wat leuk zeg! Ik zou heel graag een keer in de Drunense duinen willen rijden, nog nooit gereden en ik zou ook een paardje moeten huren. Als ik een keer mee zou mogen, lijkt me erg leuk!

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:54

Ik heb nog een tinker staan waar je op mee zou kunnen. Het enige nadeel ze is niet de aaaallleeeeer makkelijkste. Dat vind ik heel leuk, maar niet iedereen haha. Mocht je in de buurt wonen zou je ook eens eerst kunnen rijden op haar, zo ook voor de andere die geen paard hebben maar wel eens mee willen rijden :-)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:56

Vind ik een goed idee Amber. Ik pb jou ook wel even. Morgen dan. :+

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 00:01

Als iemand nog een ander paardje heeft staan die ik eventueel zou mogen rijden op de buitenrit zou dat super zijn :o als het natuurlijk gaat lukken met datum ed!