Ik dacht, het is weer tijd voor een leuke fotomeeting!
Ik heb er nu twee georganiseerd en dat bevalt me wel. 1 met honden en 1 met paarden.
Het lijkt me leuk om weer eens wat hier in de buurt te organiseren. De reacties met zo'n grote groep paarden en fotografen zijn altijd onwijs leuk om te horen, en het brengt weer een hoop gezelligheid mee!
Ik had zelf het bos of het strand in gedachten, en dan ergens begin volgend jaar, aangezien December en Januari vaak zo druk bezet zijn met verjaardagen, feesten, familie bezoekjes etc.
Inmiddels heb ik mijn eigen camera dus zou ik zelf mee gaan als fotograaf. Ik zou het tof vinden als er wat 'aparte' paarden mee gaan, of paarden die iets aan vrijheidsdressuur kunnen, maar meld je gerust aan! Een datum, en plek komen we samen wel uit, we hebben ruim de tijd dus dat moet goed komen. Ik dacht zelf aan een klein groepje paarden, van 6 hooguit 8 in totaal, zodat we een ochtend en een middag groep hebben, en alles rustig aan kan gaan.
Het aantal fotografen hangt af van hoeveel paarden er komen. Hebben we 6 paarden, hebben we 6 fotografen. We werken lekker in tweetallen, en mochten er minder fotografen zijn, vind dat ook wel weer z'n gangetje. Dat komt van zelf goed. Voor 8 paarden gaat mijn voorkeur dan weer uit naar 8 fotografen. Van elkaar kan je ook weer leren, en het is een stuk gezelliger.
Duss.. Wie hebben er zin in een leuke fotomeeting?
Ik laat de fotografen stemmen op welke paarden er mee gaan, dus de meeste stemmen gelden. Ik ga tegen die tijd een nette duidelijke planning maken zodat alles duidelijk is voor iedereen. Hierop komt dan ook het adres etc te staan, en welke spullen handig mee te nemen zijn. Thema's etc kunnen we het ook allemaal nog over hebben, maar dat doen we lekker gezamenlijk, zodat iedereen het er mee eens is, dus alle ideeen zijn welkom. Weet je leuke plekjes in de buurt van Den Haag? (laten we zeggen binnen een straal van een half uur rijden rondom Den Haag) Gooi het er allemaal maar uit en dan komen we er met zijn allen wel uit!
Vul aub even het lijstje in als je mee wilt gaan, zodat we een duidelijk overzicht houden.
Voordat je het lijstje invult, kijk goed of je het laatst aangepaste lijstje hebt!!!
Citaat:Fotografen
Boktnaam, Naam, Portfolio
1. LoveUggs, Melissa, MA Fotografie
2.
3.
4.
5.
6.
Reserve:
1.
2.
3.