Wanneer: zondag 21 december 2014
Wie: 6 fotografen (inclusief ik) en 6 modellen
Schema: 3 modellen in de ochtend en 3 modellen in de middag, per model 2 fotografen.
Er zullen eerst portret/standfoto's gemaakt worden en daarna los/rijfoto's.
Interesse als fotograaf?
Stuur mij een pb met het onderstaande lijstje:
- Naam:
- Website:
- Ervaring:
Deelnemen gaat op aanmelding.
Diegene die zich als 6e of meer aanmelden kunnen op de reservelijst worden geplaatst.
Interesse als model?
Stuur mij een pb met het onderstaande lijstje:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Bijzonderheden:
- Kan los in paddock/aan longeerlijn en rijden:
- Voorkeur ochtendgroep of middaggroep (kan dit niet garanderen):
- Duidelijke foto van paard/pony:
Deelnemen gaat op aanmelding.
Er kunnen zich 10 modellen aanmelden, vervolgens zullen de fotografen gezamenlijk een keuze maken voor 6 modellen die daadwerkelijk aan de meeting zullen deelnemen.
Regels:
- iedereen gaat respectvol met elkaar, elkaars dieren en elkaars spullen om
- ik zal een vuilniszak meenemen waar eventueel rommel in kan (dus geen afval in het natuurgebied)
- er zijn prikpaaltjes en lint nodig voor de 'paddock' (ik zal kijken wat ik thuis heb, misschien heeft iemand anders ook spullen?)
- elke fotograaf zal binnen 15 werkdagen (3 weken) 3 foto's met copyright gratis aan elk model geven
Opgeven dus via PB en niet via het forum, dit om het voor mij overzichtelijk te houden!
Ik zal alles zo goed mogelijk in het topic bijhouden qua aanmeldingen zodat het voor jullie ook overzichtelijk blijft.
BELANGRIJK!
Aangezien de meeting in de winter plaats zal vinden wordt er a.d.h. van het weer bepaald of de meeting door kan gaan.
Bij (te veel) sneeuw/ijs en twijfel staat de veiligheid van mens en dier voorop en zal de meeting niet doorgaan.
Voor vragen en/of opmerkingen kan je uiteraard een berichtje hieronder achterlaten.
Groetjes Kim!
p.s. ik heb nog nooit een meeting georganiseerd, dus mocht ik iets fout doen, graag begrip daarvoor