Aangezien ik zin heb om een meeting te organiseren en dit ook nog eens aardig low-budget kan (dus er hopelijk ook genoeg animo voor is), plaats ik maar alvast een topic

Wie
Een groep van max. 12 personen lijkt mij het fijnst

Citaat:1. Dreamy - Cherry
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Reservelijst:
Wat
Grieken bij dit restaurant, hier krijg je een 3-gangenmenu en onbeperkt frisdrank voor €20,-.
Geloof me, het eten is er echt prima en niet te zuinig qua porties! Op de site kun je ook de menukaart alvast bekijken.
Daarna kunnen we gaan bowlen bij Bisonbowling.
Mocht je nou wel willen eten en niet willen bowlen, bij de bowlingbaan is ook gewoon een bar waar je nog een drankje kunt nuttigen. Deze grenst gewoon aan de zitjes van de bowlingbanen, dus kun je wel gewoon gezellig blijven kletsen met de personen die wel willen bowlen

Waar
In Maarssen. Maarssen ligt dicht bij het centrum van Utrecht. Met de trein zeer makkelijk te bereiken (10 minuten vanaf Utrecht Centraal), maar ook met de auto prima te doen. Parkeren is gratis!
Het restaurant ligt op nog geen minuut lopen van het station en de bowlingbaan slechts 5 minuten lopen.
Allemaal dicht bij elkaar in de buurt

Wanneer
Het wordt sowieso in het nieuwe jaar pas. Zodra ik mijn jaarrooster voor het komende jaar heb ontvangen van werk, zal ik de data plaatsen die mogelijk zijn en zal er een link naar datumprikker worden geplaatst.
Ik zou zeggen, kopieer de bovenstaande lijst en voeg jezelf toe als je mee zou willen gaan!