Foto gemaakt op locatie
Ik ben er weer vroeg bij maar voor het zelfde geld hebben we volgende week sneeuw, je weet het niet in nederland.
Vorig jaar hebben ik en sharon (shaartje1991), een poging gedaan tot een sneeuw meeting maar helaas... geen sneeuw.. Dus probeer ik het dit jaar gewoon nog een keer!
Locatie, bomenpark in Heesch.
We willen een winter meeting organiseren met echte winterse sfeer. De meeting zal in december/januari plaats vinden. We willen proberen de meeting in de sneeuw te laten plaats vinden, daarom kunnen we op dit moment nog geen vaste datum prikken. De fotomeeting is sowieso in het weekend.
Let op bij aanmelding!, je moet dus durven rijden met trailer als je van verder komt, door slechter weer!
't idee van de fotomeeting is dat de combinatie op de foto gaat, dus niet alleen het paard. Denk dus goed na over de kleding. (Denk aan dikke das, wollen muts, (nep)bont enz.) Voornamelijk worden het portret foto's. Actie foto's is afhankelijk van de sneeuw en de grond. En nogmaals het draait niet alleen om het paard maar om de combinatie dus zorg ervoor dat niet alleen het paard er mooi uit ziet maar jijzelf ook!
Er is plek voor 6 fotografen, we werken in groepjes van 2. Er is een vrije opgave voor fotografen en modellen, omdat we de datum nog niet weten. Zodra er sneeuw in het vooruitzicht komt prikken we een datum
Opgeven fotograaf
Naam – Bokt naam – ev.t website
Opgeven model
Naam – Bokt naam – Geslacht – Ras – Foto paard – Foto jezelf/met paard
Fotografen
1 Melissa – Melissa1996 – https://www.facebook.com/MHobbyFotografie
1
3
4
5
6
7
8
9
10
Modellen
1
2
3
4
5
6
7
Enzovoorts
Hoop op net zoveel animo als vorig jaar, alleen dit keer MET sneeuw!