We hebben het er met een aantal op de app al over gehad, maar ik ben benieuwd wie serieus interesse heeft om mee te doen.
Het gaat dus om: De Elfsteden Estafette
210 km hardlopen, waarvoor je van vrijdagavond 12 juni tot zaterdag 13 juni de tijd hebt. Een team bestaat uit 6 tot 12 deelnemers, die allemaal dus etappes moeten rennen. Deze etappes zijn verschillend van lengte en mag je zelf indelen. Over het hele parcours moet iemand meefietsen met de hardloper, om de route te bekijken en de loper van eten/drinken en motivatie te voorzien. Daarnaast zijn er begeleidende auto's waar de andere deelnemers inzitten en voorraad is.
Het is wel de bedoeling dat er behoorlijk doorgelopen wordt, á 10 km per uur, maar daarover ga ik nog even mailen.
Dit is in principe een besloten meeting van het Hardlooptopic, maar evt mogen meer mensen zich aansluiten om een team compleet te maken. Wel hopen we dan eens te meeten of op een andere manier de voorpret samen te beleven!
https://www.facebook.com/StichtingLoope ... te?fref=ts
Wie durft?

*er zijn nog véél vragen, hierover wordt nog gemaild en als er nuttige dingen geantwoord worden dan plaats ik deze natuurlijk