Dit is even nieuw voor me.. Normaal organiseer ik fotomeetings en hierdoor heb ik een paar hele lieve, leuke meiden (en heren) leren kennen waarmee ik regelmatig afspreek naar een bepaalde meeting te gaan of gewoon gezellig mee app. Omdat ik zelf in een klas vol mannen zit, vaak erg druk ben en niet het uitgaans-type ben mis ik de gezelligheid van meiden-onder-elkaar tocht stiekem best wel. Dus daarom leek mij een middag + avond gezellig kletsen, film kijken, en eten heel erg leuk!
Zelf heb ik een gezellige keuken + ruime woonkamer waar we alle kanten op kunnen en een grote tuin waar je ook kunt rondscharrelen, met de hond kunt spelen of de trampoline kan gebruiken. Ik heb dus een hond maar ook 3 katten dus als je allergisch bent is dat wel handig om te weten.
Qua eten lijkt het me leuk om gezellig hapjes te maken met elkaar en ze tijdens een filmpje op te eten. Zo houden we het financieël te doen voor iedereen (met €5,- p.p kom je al een heel eind?) en het is een gezellige manier om elkaar te leren kennen. Gourmetten is natuurlijk een tweede optie, en ideetjes zijn altijd leuk!
Lijkt het je gezellig? vertel dan wat over jezelf en hopelijk kunnen we zo een leuk gezellig groepje creeëren!