Het organiseren van een fotomeeting begon toch weer te kriebelen en ik wil al heel lang iets met het thema creepy doen dus vandaar dat ik toch maar een topic open.

De sfeer die ik wil neerzetten is te zien op onderstaande foto's.

Het gaat dus om een mensen meeting eventueel met honden. En dan eind van de dag, tegen zonsondergang aan. Dat helpt al veel om de enge sfeer neer te zetten. Ik heb bijvoorbeeld 2 zwarte mantels met kap en een gothic jurk. En een middeleeuwse jurk die er in het half donker ook best creepy uitziet. Ik wil niet al te veel met close ups en zichtbare gezichten werken maar dus het mysterieuze en dus de kappen omhoog zodat je geen gezicht ziet enzo.
Maar eigenlijk wil ik zelf ook wel eens op de foto dus mijn idee was om in totaal 6 fotografen te zoeken die zelf ook model willen staan. Dan spelen 3 fotografen eerst voor model en daarna draaien we het om.
Ik heb zelf kleding die geleend mag worden en ook heb ik 2 sabels. Het zou dus leuk zijn als je zelf iets hebt van kleding of attributen dat bij het thema past. Parasolletjes, zwaarden etc staan allemaal erg gaaf op de foto.
Ik wil de groep niet te groot maken omdat je dus met licht zit. Er is dus wel een max van 6 fotografen/modellen.
Qua datum zat ik te denken aan december, zou helemaal mooi zijn als er sneeuw zou liggen maar dat is niet noodzakelijk.
Mogelijke data:
Zaterdag 6 dec
Zondag 7 dec
Zaterdag 20 dec
Zondag 21 dec
Zaterdag 27 dec
Zondag 28 dec
Meeste stemmen gelden.

Wil je je opgeven, quote dan de lijst en zet jezelf erbij. Het is eigenlijk wel de bedoeling dat je dus als fotograaf zelf ook op de foto gaat zodat we zo min mogelijk tijd kwijt zijn voordat het licht weg is.
Je mag je op zich ook alleen als fotograaf opgeven maar dan kan het dus zijn dat je met zijn 2en fotografeert.
Citaat:1. Bellatrix - Marlies - Fotograaf en model.
2.
3.
4.
5.
6.
Bij veel animo wil ik ook een 2e meeting in dezelfde maand organiseren. Voor die meeting gelden dezelfde regels en dingen als hier.