nou jawat? hoe? wanneer?brand erop los!let op het is alleen voor dit topic:[JHK] De RainbowChocoladeUnicorns hinniken er op los #1
EEHHHMMM:wat = CHOCOmeeting, dus met veel chocolade en unicornshoe = ? wanneer = ?Hebben we veel aan he xD
Zullen we het maar bij het middelpunt van NL ergens in de buurt doen? Is voor iedereen lekker in het midden van NL, dus ja das wel handig he
waar wonen jullie ongeveer? Dan zet ik dat in een kaartje en krijgen we een soort centraal gebied waar de meeting gehouden kan worden!Veel chocola is trouwens leuk jaaa
Erin_xx schreef: waar wonen jullie ongeveer? Dan zet ik dat in een kaartje en krijgen we een soort centraal gebied waar de meeting gehouden kan worden!Veel chocola is trouwens leuk jaaa Eh gaattie goed Maar jij weet waar ik woon (Ede)
birgitje schreef:teld belgie mee???Ja, waar woon jij in belgie? birgitje schreef:wat is edeEde is een stad in gelderland
Misschien handig om een rijtje op te stellen waar iedereen woont, wat de ideen zijn (hoe wat waar?).1 ding: iedereen MOET 50 choco repen meenemen (leuk voor diegene die onge.... zijn) > (ook leuk voor de andere heur )
deksel schreef:birgitje schreef:eemmmmm limburg ligt niet een klein stukje in belgieMaar een heel stuk dus? helemaal in belgie