Want dat is lekker! Waar: In Almere, bij mij Wanneer: That's the question.. N weekeind lijkt me t fijnst voor de meeste mensen?
Liezja schreef:PenP2014 schreef:Ik wil toch een eierkroket Dan stoppen we wel een ei in een kroket voor je
Misschien kunnen de Drontenaren bij elkaar afspreken en met de auto gaan? Ik heb helaas geen rijbewijs dus ik kan niet rijden
yvanna schreef:Waarom staat r [besloten] zie t vaker staan maar wat houd t inDat het een besloten meeting is. Dus alleen voor wie er in de HK zit en niet iedereen op bokt
simo0ne schreef:Misschien kunnen de Drontenaren bij elkaar afspreken en met de auto gaan? Ik heb helaas geen rijbewijs dus ik kan niet rijden Goed idee! Ik heb ook geen rijbewijs, helaas.. Anders zou ik met de trein gaan.
PenP2014 schreef:yvanna schreef:Waarom staat r [besloten] zie t vaker staan maar wat houd t inDat het een besloten meeting is. Dus alleen voor wie er in de HK zit en niet iedereen op bokt Wat is hk :p *voelt zich dom*
De meeting is voor leden van ons huiskamertopic Yvanna. Ik heb een poll toegevoegd, dus we kunnen stemmen voor een datum ladies!
Murthul schreef:De meeting is voor leden van ons huiskamertopic Yvanna. Ik heb een poll toegevoegd, dus we kunnen stemmen voor een datum ladies! Ow okiexx
oef vallen voor mij wat data's af hoor ... maar ik kan vanuit dronten rijden hoor als de benzine qua kosten vergoed word ik al oude doos in het topic, zit dan een klein beetje met planningen met dochter lief en vriendlief die moeten natuurlijk ook eten