Graag wil ik peilen of er animo is voor een fotomeeting is in de omgeving Delft/Midden-Delfland/Schipluiden/Schiedam. Uiteraard is de datum en definitieve locatie nog nader te bepalen!
In eerste instantie wil ik dit een 'neutrale' meeting houden; geen thema, geen loting of iets dergelijks.
Ik wil 2 kleine groepen maken van 3 a 4 modellen per ploeg (1 ploeg 's morgens en 1 ploeg 's middags) om het overzichtelijk en behapbaar te maken, ook voor de paarden en ponies die keurig netjes stil staan natuurlijk.
Zoals alle andere fotomeetings staat veiligheid en natuurbehoud wel voorop; je wordt dus niet verplicht om overal overheen te crossen zonder tuig of zonder cap, en het is ook niet de bedoeling dat we de natuur kapot maken.
Gezien het rare Nederlandse weer staan alle opties qua data nog open; voor hetzelfde geld is het over 3 weken al vreselijk kaal, maar het kan ook zomaar zijn dat we eind oktober nog steeds een vreselijk kleurrijke herfst hebben.
Citaat:Fotografen
bokt naam / website of facebook pagina
Citaat:Modellen
bokt naam / paard of pony informatie
Voor aanmelden, graag als fotograaf of model een van de bovenstaande lijstjes aanvullen. Aangezien ik voor kleine groepjes wil, staat de 'limiet' op 8 fotografen (die er 's morgens en 's middags zijn) en 8 modellen (4 's morgens en 4 's middags). Alle latere aanmeldingen komen op de reservelijst te staan.
Uiteraard hoor ik graag ook suggesties voor de mooie plekken om foto's te kunnen maken in deze omgeving!