Ik vroeg me af of er animo is voor een hondenmeeting in soesterduinen
Dit rond eind september.
Als er genoeg animo is wil ik wel een meeting opzetten
Zowel fotograaf als model
LOVESUSHI
Geplaatst: 17-08-14 18:41
Ik wil wel met mijn honden, een lhasa apso en een kruising. Ook zou ik als fotograaf willen, (ik neem dan wel iemand mee natuurlijk:P) Maar ik wacht even af hoeveel fotografen komen
edit: hier foto's van ze. Nestor NelsonLayla Layla is enorm fotogeniek, Thor kan een beetje een sukkel zijn zeg maar:P Beide honden kunnen als het daar mag los en staan 'goed' onder appel.
Laatst bijgewerkt door LOVESUSHI op 17-08-14 19:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Jaa leuk! Ik zal dan met 2 drentse patrijshonden komen
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-14 17:15
Oke er is dus wel animo.
Is er iemand die me de eerste weken even wilt helpen met het opzetten ? Ik ben namelijk 2 welen op vaka tie. Dat iemand even t topic aanmaakt met lijstjes ??
Maak maar er is nog geen vaste data bekent zal iig op een zondag worden ivm drukte.
De plek wordt denk ik bij de lage duinen. Mocht iemand anders een mooie plek weten om de soesterduinen vindt ik het ook prima. Als er maar een adres bij is met genoeg parkeer.
De modellen worden gekozen door middel van loting van fotografen fotografen is op aanmelding
Heb net wss alle zondagen eind van september al wat afgesproken. Dus gaat voor mij lastig worden om nog te komen denk ik. Of het moet zich verplaatsen naar oktober of iets. Anders had je meegemogen hoor DShots! Zal het wel in de gaten houden welke datum het wordt. Ga alleen geen topic bijhouden als ik er wss niet bij kan zijn