Het lijkt mij leuk om een fotomeeting te organiseren in het Wisentbos in Dronten. Ik ga zelf verhuizen naar Dronten eind augustus dus dat ligt dan lekker in de buurt. Ik ben zelf nog nooit in het Wisentbos geweest, maar ik heb wel gehoord dat je daar heerlijk kunt rijden. (Als iemand mij kan helpen met de precieze locatie, dan zou ik dat fijn vinden).
De datum van de meeting wordt ergens in september/oktober, maar die zou ik graag vast willen stellen als ik weet dat er genoeg animo is.
Ik zou graag 4 of 8 modellen willen. (Dit is afhankelijk van de animo) Wanneer er 8 modellen zijn, dan werken we met een ochtend en middag groep.
8 Fotografen lijken mij het beste, zodat elk paard door 2 fotografen tegelijk wordt vastgelegd en de fotografen ondertussen de kans hebben om even rustig te zitten aangezien je in een tweetal werkt. Deze fotografen moeten wel de hele dag beschikbaar zijn in het geval van 2 groepen.
De bedoeling is, dat er standfoto's en rijfoto's gemaakt worden. (Mocht je niet rijden met je paard, dan is dit natuurlijk geen enkel probleem)
Mochten er dingen nog niet duidelijk zijn, dan ontvang ik graag een pb.
Het aanmelden van modellen en fotografen ontvang ik ook graag per pb, omdat ik dan het overzicht kan behouden. (Ik ga zelf ook mee als fotograaf!)
Modellen Naam: Boktnaam: Foto van je paard:
Fotografen Naam: Boktnaam: Website of voorbeeldfoto:
Ik kan je wel helpen met organiseren eventueel? Ik woon al me gehele leven in Swifterbant, naast gelegen dorp en heb tig jaren door het wisentbos heen gereden. We kunnen eventueel als je wilt binnenkort door het bos lopen en foto's nemen van eventueel mooie locaties. Het voordeel is dat het Wisentbos zelf parkeer gelegenheid heeft en dus toegankelijk is voor trailers en ruiters.
Ik heb al een berichtje gestuurd naar staats bosbeheer, dit omdat er al eerder een meeting was gepland in het bos, maar deze niet doorging Door dat er geen toestemming was gegeven.
Dit heb ik gestuurd: Goedendag,
Voor een mogelijke fotomeeting in september/oktober met paarden, was mijn vraag of er een mogelijkheid is om dit te kunnen doen in het wisentbos?
Uiteraard laten we als we toestemming hebben en de meeting is geweest dat wij keurig netjes de mest, afval en dergelijke netjes opruimen.
Het gaat om 8 tot 10 paarden, met dezelfde hoeveelheid aan fotografen. Het idee was om het in dagdelen te doen, dus de ochtend en de middag. Het idee was om het op een vaste locatie te doen in het bos, dit zodat we niet van Hot naar her lopen en andere gebruikers van het bos, dus fietsers, wandelaars en etc. Niet in de weg lopen. De trailers wouden we dan laten parkeren op de daarvoor bestemde parkeerplaats.
Graag hoor ik van u of wij eventueel tot een mogelijkheid kunnen komen om deze meeting te laten plaats vinden.
Modellen: 1. Jabbie KWPN 2.Annisa - _FD ( foto komt nog ben nu via mijn telefoon op bokt ) 3. 4. (5. 6. 7. 8.)
[/quote]
XladyX
Geplaatst: 12-08-14 21:02
Leuk! Ik doe graag mee, zowel als fotograaf en deelnemer als dat kan. Mijn paard staat dan weer aan de Wisentweg dus het is makkelijk deze te halen en terug te brengen. Hij heeft alleen een blessure op het moment dus het kan zijn dat het enkel portretfoto's zullen worden, maar dat zien we dan wel weer. Welke dag is het idee, doordeweeks of in het weekend?
Het wisentbos is trouwens prachtig, vooral in de herfst. Deze foto heeft een kennis vorig jaar gemaakt in het Wisentbos van mijn paard en mij;
Ik hoop eer deze dagen een nette mailt terug te krijgen van de verenging. Het lijkt mij stug dat als ze raar gaan doen hierover, aangezien het een bos is met ruiterpaden en de ruiters(teminste ik deed dat wel) over de grasvelden en door het water heen reden.