Naar aanleiding van dit prachtige stukje internet... Doanique @ [HK] 5 Seconds of Summer. ... gaan we meeten!

Waar
Ziggodome en omstreken.
Wanneer
20 mei 2015
Hoe laat
Om 11 uur, totdat de soundcheck-members naar binnen moeten.
Dus als je een uurtje, of 2 later bent; geen probleem!
Waarom
Omdat het kan.
Doen we nog een dresscode?
Kan, leuk! Wie weet zegt 5sos zelf wel dat we bv. in het oranje moeten komen dus dat is lekker makkelijk. Ik, Danique, doe naar het concert géén 5SOS shirt aan omdat ik dat daar wil kopen dus ik zal wel in een zwart hemdje gaan.
Wat doen jullie aan?

Wie gaan er allemaal mee en hoe laat ben je er?
-Danique, 11 uur.
-[naam], 11 uur.
Vul dit lijstje even aan! Als je het nog niet zeker weet zeg dan hoe laat je denkt dat je er bent

Waar precies?
Ik denk niet dat we dit nu al kunnen bespreken gezien we niet weten waar het heel druk zal zijn. Als het heel druk is bij de la Place gaan we daar uiteraard niet meeten.
We zullen wachten tot iedereen die '11 uur' heeft aangegeven er is en contact houden via WhatsApp.
Ik, Danique, wil me bij deze wel aanmelden als 'groepsleider' dus als je niet kan komen/ons niet kan vinden/iets later bent/het toch niet zo ziet zitten bel of whatsapp mij dan even! Ik heb ten alle tijden mijn telefoon bij mij en neem ook externe opladers mee zodat deze niet zonder batterij komt te zitten.
Omdat niet iedereen in hetzelfde vak/dezelfde plek zit zullen we waarschijnlijk moeten opsplitsen in de rijen. Als je met een paar mensen in de vakken naast elkaar zit, dus 'vakburen' bent, dan is de keuze aan jezelf of je bij deze mensen wilt gaan staan.

Heeft iemand nog iets aan te vullen? Meld het even! Zie je het niet zo zitten om met ons te meeten maar zit je wel in het topic; geen probleem, je bent tot niets verplicht maar houd er wel rekening mee dat we ook in het officiële topic een hoop over de meeting zullen praten zodat we het hier...
-Schoon houden (zodat je geen 20 pagina's door hoeft om er achter te komen hoe laat en waar we nou afspreken)
-Gezellig houden, een meeting met ruzie is natuurlijk niet leuk!
-Het overzichtelijk houden.
Weet je nou echt een goede plek waar we kunnen meeten omdat je al vaker bij ZiggoDome bent geweest; meld het gerust!
Als je later in het officiele topic erbij komt mag je uiteraard mee meeten! Vrienden/familie mogen ook mee