Ik ben de komende maanden nog regelmatig in Leuven en ik kan ook altijd afkomen doordat ik nog op kot zit. Maar dat is misschien niet voor iedereen even evident. Misschien een datum prikken rond de start van het academiejaar? Dan is iedereen terug en zijn de nieuwkomers er ook
Leuven is voor mij ook te doen qua afstand. maar ik ga pas meeten als ik mijn leven terug een beetje op orde heb. Wil dan eventueel gerust iemand oppikken als die in de buurt woont
Leuven kermis is inderdaad leuk! begin = 05-09-2014 einde = 24-09-2014
petitparis
Geplaatst: 26-06-14 09:45
ah juist ja.
Maar met Leuven Kermis bedoel ik maandag 8/9 als het jaarmarkt is
History_
Geplaatst: 26-06-14 09:48
Misschien in de laatste week van de kermis een dag proberen prikken, maar nog wel voor de start van het academiejaar? Dan hebben de kotstudenten hun kot iig al ter beschikking
De eerste week zijn er misschien nog mensen met herexamens
Edit: Ah, de jaarmarkt. Daar ben ik nog nooit geweest, dat wist ik niet dat dat ook was
Die jaarmarkt is op een maandag. Mij lukt dat wel maar is dat voor de rest evident?
geen idee. Aan de Univ is dat een officiële vrije dag. Ik kom alleen voor enkele uren "permanentie" naar't werk en loop daarna over de markt.
zwieke
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-14 09:55
petitparis schreef:
Maar met Leuven Kermis bedoel ik maandag 8/9 als het jaarmarkt is
Aaaah, de beestenmarkt! Elk jaar blijf ik plakken op het Sin-Jacobsplein, elk jaar wil ik wel eens verder Leuven in kijken, maar geraak er nooit (ja om 6u, wanneer ze aan het sluiten zijn en wij onderweg zijn naar de Marengo ).
wel in die 8 jaar nog nooit op de beestenmarkt geraakt. 's morgens een stuk over de gewone dan 2u gaan werken en dan bewust niet langs de restanten vd beestenmarkt
Ik heb de doodle ook ingevuld Het kan zijn dat ik zaterdag de 13e ook vrij ben, maar dat hangt er vanaf of ik geselecteerd ben voor het Interprovinciaal of niet