Gezocht: Zeer gemotiveerde mensen die erg enthousiast zijn voor een gezellige en geslaagde fotomeeting.

Even praktische info op een rijtje:
-Een ochtend en middag groep met ieder 4 honden en 4 menselijke modellen. Eventueel nog een combi van hond+mens. Max 8 fotografen.
- Zondag 11 januari vindt de meeting plaats
-De keuze voor de stad is gebaseerd op dat ik het beide mooie steden vindt en waar redelijk veel variatie is en kleine steegjes die zo weer bijzondere effecten kunnen krijgen. We gaan stemmen voor welke stad.
-De fotografen gaan op volgorde van aanmelding, de honden en menselijke modellen worden door de fotografen gekozen.
Verder:
-Om eventueel teleurstelling te voorkomen: Er zal geen visagist komen, van te voren wordt de kleding en evt make up besproken (in het topic) en de modellen zorgen er in principe voor dat ze thuis zich klaar maken en voorbereiden zodat we daar niet nog veel tijd mee kwijt zijn en vrij snel van start kunnen gaan. Natuurlijk kunnen er nog een aantal dingen gedaan worden maar de basis moet al gelegd zijn bij wijze van.

-Ik heb inmiddels aardig wat ervaring met fotomeetings en ook wat in het organiseren ervan, dus dat zit wel goed.
-Fotografen leveren minimaal 5 foto's per model aan in webformaat (met evt klein watermerk)
-Er worden in principe geen originele formaten weg gegeven. (Tenzij de fotograaf dit wilt
Een tip aan de modellen:
Bij aanmelding zet kort en krachtig waarom jij of je hond geschikt is voor deze stads-shoot, wat jij of je hond toe kan voegen. Bij honden kun je denken aan: goede gehoorzaamheid, fotogeniek, bepaalde trucjes wat ie kan, speciaal ras.. Bij menselijke modellen kun je denken aan: Veel ervaring, goede ideeën, al een soort van moodboard, de reden dat je je hiervoor aanmeld.
En een foto van jezelf of je hond is must. Probeer een zo duidelijk mogelijke foto te plaatsen.
Kortom:
Creativiteit waardeer ik heel erg en voel je vrij ideeën hier neer te zetten of wat te brainstormen. Doordat het op vrij korte termijn is kunnen we natuurlijk niet enorm grote plannen/ideeën uitwerken, MAAR anderzijds is het soms zo dat een topic weken of maanden lang stil ligt, dus zie ik liever in een korte tijd veel creativiteit en enthousiasme die wordt omgezet in werkelijkheid.
Fotografen:
1. saskiakefie/Saskia ( http://dierfotek.nl/ )
2.
3.
4.
5.
Honden:
(Je boktnaam, naam hond, ras, verdere informatie, foto.)
1.
2.
3.
4.
5.
Menselijke modellen: (Je boktnaam, je eigen naam, je leeftijd, verdere informatie, foto)
1.
2.
3.
4.
5.