Het wordt nu wel druk met Kerst en Oud&Nieuw, en dat vier ik persoonlijk ook liever met m'n familie etc

Het plan was dus: Op een zaterdag of zondag, eerst met z'n allen verzamelen bij GoPlanet Enschede. Hier kan dan eerst even lekker bijgekletst worden, waarna we zullen gaan bowlen bij Bowling&Dive Enschede. De baanhuur bedraagt €21,00 per baan per uur, het ligt dus geheel aan het aantal personen hoeveel de kosten hiervoor zullen worden. De kosten van baanhuur zullen verdeeld worden over alle personen. Ik stel voor om 2 uur te gaan bowlen. De bowlingbanen zijn erg luxe, alles wordt automatisch bijgehouden etc. Kan er een leuke competitie van gemaakt worden

Na het bowlen gaan we dan nog wat eten. Dit zal gebeuren bij Eetcafé de Fusting . Dit is niet zover van GoPlanet en ze hebben er naar mijn mening ook goed eten voor een niet al te hoge prijs. Op de site is ook een menukaart te vinden. Er valt ook goed te eten voor de vegetariers onder ons (ik spreek uit ervaring

GoPlanet is goed te bereiken met het OV en met de auto. Routebeschrijvingen zullen volgen. Eventueel is het mogelijk dat er een aantal personen bij mij kunnen overnachten, misschien ook leuk om dan 's avonds nog even Enschede in te gaan

Ik maak ook een Poll voor de datum, heb je zin om mee te gaan, laat dan sowieso een berichtje achter! Heb je nog vragen, laat het ook even weten!