Bokkers! Leuke bokkers 20+ gezocht in Gelderland / Veluwe.Ik ben benieuwd of er animo voor is.Wie weet voor leuke meetings en uitjes
Alleenmaar gezellig ben laatst met een vrouwtje naar Garderen gereden vanuit Hierden Linda > Harderwijk > 21 jaarArianne > Nijkerk > 20 jaarDeliana > Beekbergen > 20Sasja > Garderen > 43
sasja0705 schreef:dus ik als ij5 jullie leeftijden zo lees... hoor ik echt al bij t oud ijzer Haha het kan nog ouder hoor
sasja0705 schreef:dus ik als ij5 jullie leeftijden zo lees... hoor ik echt al bij t oud ijzer Haha valt mee toch.Hier Barneveld en op een paar weken na 41
Linda > Harderwijk > 21 jaarArianne > Nijkerk > 20 jaarDeliana > Beekbergen > 20Sasja > Garderen > 43Melissa > Nunspeet > 24
Linda > Harderwijk > 21 jaarArianne > Nijkerk > 20 jaarDeliana > Beekbergen > 20Sasja > Garderen > 43Melissa > Nunspeet > 24Eileen > arnhem > 20Oh ff in het lijstje dan
Linda > Harderwijk > 21 jaarArianne > Nijkerk > 20 jaarDeliana > Beekbergen > 20Sasja > Garderen > 43Melissa > Nunspeet > 24Eileen > arnhem > 20Marjolein > Nijkerk > 23
Sancerre schreef:Hier Renate uit Brummen. Randje Veluwe.36 jaar.Dat klinkt vertrouwd. Kom oorspronkelijk uit steenderen, moet je wel kennen toch?
leeneliefje schreef:Sancerre schreef:Hier Renate uit Brummen. Randje Veluwe.36 jaar.Dat klinkt vertrouwd. Kom oorspronkelijk uit steenderen, moet je wel kennen toch? Ja. Dat is aan de overkant.
Superleuk al die reacties Al een mooi clubje bij elkaar dacht ik zo Linda > Harderwijk > 21 jaarArianne > Nijkerk > 20 jaarDeliana > Beekbergen > 20Sasja > Garderen > 43Melissa > Nunspeet > 24Eileen > arnhem > 20Marjolein > Nijkerk > 23Essxan > Apeldoorn > 35Atent > Epe > 37Scooby > Barneveld > 41Patsab > Harderwijk > 40Cil > Betuwe > 40+Renate > Brummen > 36