Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanky schreef:Hoihoi, even een berichtje vanuit mijn kant, Lisette en ik nemen samen de organisatie op ons.
Voor de duidelijkheid:
Fotomeeting honden
10 honden en 10 fotografen (waarschijnlijk verdeeld in een ochtend en middag programma, 2 fotografen en 1 model)
Locatie: Petten - Bos (mocht dit voor veel modellen en fotografen niet mogelijk zijn is verplaatsen mogelijk)
Datum in word gekozen d.m.v. stemmen, wanneer er genoeg aanmeldingen zijn. Zal in juli of begin augustus zijn.
Aanmelden
Om het topic overzichtelijk te houden gaan de aanmeldingen via PB naar Vanky
Aanmeldingen via het topic worden niet opgenomen in de lijst.
Er zal bij enkele nieuwe aanmeldingen een update geplaatst worden in dit topic van de modellen en fotografen. Deze mag niet gekopieerd of ge-quote worden.
Wil je twee honden aanmelden, zal deze als 1 model worden opgeschreven. Dit omdat er anders plaats moet worden gemaakt om de honden samen op de foto te zetten en er anders andere modellen niet mee kunnen i.v.m. te weinig plaats.
Vul dan wel het onderstaande informatie schema in voor beide honden, zodat ik wel weet dat je twee honden mee neemt.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Er zal niet worden gestemd, alle honden zijn welkom!
Vermelden in het PB
Modellen
Bokt naam
Eigen naam
Naam hond
Ras hond
Specialiteiten
Foto
Fotografen
Bokt naam
Eigen naam
Fotografie naam
Apparatuur
Website (incl. portfolio) of voorbeeldfoto
Afmelden
Mocht je door omstandigheden niet meer mee kunnen naar de meeting, meld je dan af d.m.v. een PB naar Vanky
Als je dat wit kun je daarnaast ook een bericht in het topic plaatsen, maar bij alleen bericht in het topic word je niet van de lijst afgehaald!
BELANGRIJK!
Eisen en voorwaarden voor zowel model als fotograaf
- Honden moeten sociaal zijn, geen agressieve honden (tegen zowel mens als andere honden!)
- Honden zien er gezond en goed verzorgd uit.
- De kleine bestanden op webformaat met watermerk mogen op internet gebruikt worden. (eigen risico; ongewenst delen van de foto's)
- De door de fotografen gemaakte foto's zijn in hun bezit, hun mogen deze gebruiken voor hun portfolio en publiceren, tenzij anders is afgesproken.
- De prijs, kwaliteit en rechten bij het nabestellen van de foto's kan verschillen per fotograaf, accepteer deze.
kitty_gomez schreef:Onder voorbehoud van datum, wil ik mij aanmelden als model.
Boktnaam: Kitty_Gomez
Eigen naam: Kitty
Naam hond: Lexie
Ras hond: Oud Duitse herder
Leeftijd: 4
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-OB7QLVI3.jpg
Geen hele duidelijk foto, maar kan momenteel geen betere vinden.