Dit gaat om de fotomeeting die in eerste instantie op het Geestmerambacht gehouden zou worden maar hier kregen we geen toestemming voor.
Om deze reden staat de modellen en fotografen lijst al bijna vol.
Nog even een paar regels:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.
-Elke fotograaf levert gratis 5 foto's per model aan (nabestellingen liggen aan de fotograaf zelf) binnen een periode van 2 maanden na de fotomeeting. (dit in verband met de vakantie hierna)
-De modellen zorgen voor een schoon paard, wat er netjes uitziet
Citaat:Fotomeeting
Datum: 6 juli
Plaats: Schoorl
Een plek vlak bij een parkeerterrein waar er geparkeerd kan worden. Vanaf daar gaan we lopend naar een fotoplek met als achtergrond de duinen
Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline1991 - Eline
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline
4. Anike
5. StillAngel - Angela
6. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
7. Kimmm94
8.
9.
10.
Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. Vanky- Ivanka - Fenomeen
2. A_man - Daydream - Foto
3. xDorientj - Dorien - Epona - Foto
4. Christel - Yinske - Fries
5. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar) - Foto
6. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
7. Hyppolyte - Mandy - Jamie
8. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen) -Foto
9. Marijke - Pride
10.
Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen
2.
Groengekleurde mensen hebben al aangegeven mee te gaan
Willen alle modellen en fotografen aangeven of ze nog steeds mee kunnen? Ik ga iedereen ook even een privé bericht sturen voor een telefoonnummer.
Voor de modellen: Het is zéér prettig als er een andere persoon bij is om het paard leuk te laten kijken en af te leiden.
Nieuwe modellen en fotografen die ook mee willen: heel graag! Voor de fotografen is nog ruimte en modellen kunnen op de reserve lijst.
Afmeldingen gaan per privé bericht.