een vriendin opgehaald. Toen begon ons dagje vol gezelligheid eigenlijk al. Ik had voor de zekerheid wel een routeplanning uitgeprint, want ja als paps verteld hoe ik moet rijden ehm.... nou toch maar voor de zekerheid. Op een gegeven moment we waren nog niet eens op de helft van ons reisje toen reed ik achter een man die continu op zijn rem trapte om niets. Na 5 min door zijn gereden (nog steeds achter de zelfde man aan, ik kon hem niet inhalen het was echt heel erg druk en dat met een 3 baans weg
) Zag ik dus sirenes in de verte en opeens trapte de man voor mij weer op de rem maar ditmaal stond hij stil Ik trapte uit alle geweld ook keihard op de rem maar begon te slippen (nat wegdek) en kon net mijn auto onder controle houden, ik kon helaas niet uitwijken naar links of rechts want ik zat gewoon vast (reed dus op de middenbaan)dus met een snelheid van 20 reed ik zo tegen die irritante bestuurder voor mij. alle inzittenden van beide auto's hadden gelukkig niets zijn auto had amper iets op een innimini deukje in zijn achterbumper na. Mijn auto was de voorbumper helemaal van kapot
echt balen!!. Nou na wat formulierwerk in te vullen (saampjes met nog 4 andere lotgenoten(de vluchtstrook stond helemaal vol met mensen die op elkaar waren geknald) zijn we maar weer verder gereden. Eindelijk aangekomen in beverwijk waren we een beetje verdwaald maar we hebben het uiteindelijk gelukkig gevonden
. Nou het plenste echt keihard even gemeld in de kantine en toen konden we de spulletjes uitladen. (aangezien ik behoorlijk wat spul had
paste dit niet allemaal op een halve tafel) en even wat warme choco gehaald mjumm
kon het verkopen beginnen. Ik stond naast vossebier en ik was ook echt de enige met een naamplaatje
maar het was wel gezellig. Vond het jammer dat er weinig kopers waren en had eerlijk gezegd wel verwacht dat er ook heel wat meer verkopers zouden zijn.... Er liep wel iemand rond ( weet echt jou naam niet) die was foto's aan het maken haha opeens heel onverwachts FLITS
hehe. Nou na 2 en een half uur en een aantal spulletjes te hebben verkocht konden we weer inpakken (tenminste er waren al wat mensen aan het inpakken zo ongeveer 3 kwart) Ik vond het jammer van de weinig mensen en dat er al veel mensen zo vroeg gingen inpakken.*ben benieuwd naar de andere verslagen*
)
hengst
is misschien niet helemaal de tijd voor een vliegendeken maar daar gaat het niet om

Ik : Waarvoor wou je het gebruiken? Zij: Ja voor het rijden, want haar pony die ging er telkens vandoor en die zou niet te houden zijn, dus wou ze het allerscherpste bit hebben die er was zodat ze niet zo hard hoefte te trekken telkens