*ben benieuwd naar de andere verslagen*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
skysari schreef:ik was zondag ook van de partij was er maar kort maar 10 min maar was eerlijk gezegd niet veel te zien![]()
ben met een video van emiel voest en een longeerzweep naar huis gegaan
Sall schreef:He Tessebes, je heb Irish_lady helemaal 'los' gemaakt die dag, met de koop van die prachtige hoevenkrabber!!
Bij mij heb je die donkerblauwe cap gekocht.
ebbeltje, heb je die horseware vliegendeken (voor d-pony) gekocht? (was dan ook bij mij....)
ebbeltje"]
[quote="Sall schreef:He Tessebes, je heb Irish_lady helemaal 'los' gemaakt die dag, met de koop van die prachtige hoevenkrabber!!
Bij mij heb je die donkerblauwe cap gekocht.
ebbeltje, heb je die horseware vliegendeken (voor d-pony) gekocht? (was dan ook bij mij....)
irish_lady schreef:hebben jullie die meiden nog gezien met die shetlanders? kreeg de rillingen over mijn rug lopen! met de handen zaten ze te trekken terwijl ze ernaast liepen en dan been naar achteren en schoppen. stomme k*tkoters!
Tessebes schreef:Ik zag ook een paar kinderen met hele bijzondere bitten rijden. Een Pessoabit, een Pelham met teugels alleen aan de onderste ringetjes vast. En iedere keer drijven en dan met je volle gewicht aan de teugels gaan hangen.
Verder wel een mooie manege trouwens!
Tessebes schreef:Ik zag ook een paar kinderen met hele bijzondere bitten rijden. Een Pessoabit, een Pelham met teugels alleen aan de onderste ringetjes vast. En iedere keer drijven en dan met je volle gewicht aan de teugels gaan hangen.
Verder wel een mooie manege trouwens!