Vooraf is dit de eerste keer dat je een fotomeeting bijwoont kijk dan eerst even hier : Anoli @ [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
De fotomeeting word georganiseerd op de heide, echter zijn we er nog niet compleet over uit welke heide, Ginkelse heide of Edesche heide, Hierover wil ik dan ook graag nog stemmen.
Daarom hieronder foto van beide plaatsen zodat jullie een beeld krijgen.
Ginkelse heide (T.o Juffrouw tok) :Ginkelse heide foto
Edesche heide (T.o Amadeus) : Edesche heide foto
Edesche heide heeft de tankbanen+ een bos dichtbij, Ginkelse heide heeft een open plek (wel opletten qua konijnenhollen)
De fotomeeting zal plaats vinden rond eind Juni (21e?)
Fotografen gaan op volgorde van aanmelding (fotografen uit het oude topic hebben voorrang)
Ik wil gaan voor 8 modellen en 8 fotografen, hierdoor kunnen we werken met een ochtend en middag groep.
Aangezien het een fotomeeting is hier nog enige info, er worden portret foto's gemaakt, eventueel rijfoto's en/of losgooifoto's mits hier de paaltjes/lint voor is.
Wil/durf je je paard niet los te gooien in de paddock, doe dit zeker dan ook niet! Veiligheid voor alles, en als eigenaar beslis jij wat er wel en niet gebeurd met je paard.
Aan de longe kan eventueel ook, alleen is dit minder fijn voor de fotografen wegens wegwerken van het dikke touw, ook blijf je zien dat het paard 'vast heeft gezeten'.
Fotografen leveren minimaal 5 foto' per model in het topic, Klein formaat met ©.
Er worden geen originele bestanden gratis weggegeven. Nabestellen gaat via de fotograaf, fotografen dienen hun foto's een maand na meeting online te hebben, Mocht dit niet lukken wegens omstandigheden of dergelijke dit graag aangeven in het topic, zodat de modellen weten waar ze aan toe zijn.
Modellen dienen een schoon paard aan te bieden, eventueel gewassen.
Tuig graag schoon, heel en goed te passen, al het soort tuig is welkom qua dressuur springen western ect
Soorten bit het liefst normale (Dus geen grote pessoabitten dit valt erg op in de foto's ) mocht het niet anders kunnen kan het niet.
Wil je in een jurk, verkleed, of je paard met rozen in het haar bijvoorbeeld, mag dit zeker!
Modellen kunnen zich opgeven via PB naar mij.
Vul onderstaande in:
*naam:
*boktnaam:
*naam paard:
*soort tuig:
*bijzonderheden (denk aan aparte kleding, kan je paard VD etc):
*stuur 1 duidelijke foto mee.
* Voorkeur Edesche heide of Ginkelse heide
Fotografen kunnen zich opgeven via PB naar mij.
Vul onderstaande in:
*volledige naam (zodat modellen je op Facebook kunnen vinden):
*boktnaam:
*website of 1 voorbeeldfoto's:
* Voorkeur Edesche heide of Ginkelse heide
Ook al is de modellen of fotografen lijst vol, meld je alsnog aan, er zijn altijd mensen die last minute afmelden waardoor het zo kan zijn dat er meerdere van de reservelijst meekomen, zorg er dan wel voor dat de gekozen datum je ook zeker kan.
Mocht je gekozen worden als model, of meegaan als fotograaf en alsnog niet meekunnen laat dit dan zo snel mogelijk weten, zodat de volgende model/fotograaf op tijd op de hoogte gesteld kan worden.
Ik hou zelf in het topic de lijst met fotografen en modellen bij, liever niet quoten, zo blijft het topic overzichtelijk.
Mocht je ergens vragen of hebben, of niet mee eens zijn, Pb dan gerust.