Geplaatst: 01-05-14 20:34
Lijkt mij heel leuk.... als datum en locatie bekend zijn kijk ik wel of ik kan... heb veel Zumba afspraken in mijn agenda staan... demo's, Zumbathons, lessen, bijscholingen, vergaderingen, etc...
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 20:35
Belle_boef, het is het proberen waard
Fleurtjeuh, leuk !!
Leuk Banjer als je mee gaat
Citaat:
Winsel Fleurtjeuh Banjer onder voorbehoud
fleurtjeuh
Misschien dat iedereen zich even kan voorstellen? Ik ben Floor en ik ben 20 jaar Heb eigenlijk geen hobbies naast de paarden Heb geen school, en sinds een paar dagen geen baan meer. heb nooit een diploma gehaald helaas, maar deed de opleiding dierenarts assistente.
Karin92
Geplaatst: 01-05-14 20:38
Onder voorbehoud van de datum zou ik ook wel mee willen doen. Heb op korte termijn nog een aantal cursussen staan dus vandaar onder voorbehoud van de datum.
Lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ben meer onder de paarden dan onder de mensen, en of dat nou echt goed voor me is. Zou wel graag wat meer onder de mensen te komen
Ik ben N.oortje. Werk met jongeren die begeleid wonen. Woon samen met vriend en hondjes en paard staat even verderop. Ik hoop met 2 maanden mijn studie te hebben afgerond.
Karin92
Geplaatst: 01-05-14 20:45
Ik ben Karin. Ben 21 jaar, geboren op 4 sept. 1992. Ben op dit moment bezig met mijn examen voor de opleiding onderwijsassistent. Daarnaast werk ik 4 uurtjes bij de Action en maak ik 2 uur schoon bij een oud stel thuis.
Heb op dit moment 2 paarden. Een haflinger ruin van 3 en half, die ik zelf ga beleren en inrijden. Daarnaast een Friese ruin van 16 die ik verzorg en rijd voor andere mensen.
Ik zou graag wat nieuwe mensen (vrienden) willen ontmoeten omdat ik het wel mis om ook leuke dingen te doen buiten de paarden om. Gezellig op stap of gezellig uiteten ofzo. Ik ben erg onzeker en teveel bezig met wat andere mensen van mij denken waardoor ik nogal belemmerd wordt in het afstappen op mensen enzovoort. Vind het erg moeilijk om gewoon op iemand af te stappen die ik tegenkom. Hier werk ik trouwens wel aan.
Ik ben Nienke 22 jaar, moet eind mei examen doen voor mn opleiding Secretaresse. Ik werk 4 dagen in de week en verder heb ik weinig vriendinnen, wil graag wat nieuwe mensen leren kennen...
Na het klimmen kan je gemakkelijk met de bus naar groningen voor een terassje ergens.
Anoniem
Geplaatst: 01-05-14 21:06
Ik had al gereageerd in je andere topic, maar een meeting lijkt me ook wel een leuk idee! Wel even onder voorbehoud, gezien mijn drukke bestaan
Voor wie mij niet kent: ik ben [naam], 23 jaar, studente [studie] in [plaats]. Ik heb heel wat jaren een fjordenruin gehad, maar heb deze helaas moeten verkopen. Hij werkt nu als paard voor gehandicapte ruiters op een manege in Ter Apel (wie weet kent iemand hem? ) Op dit moment rij ik één keer in de week op Gijs (New Forest x IJslander) op de Martinimanege in Thesinge. Bovendien doe ik daar een ochtendje in de week vrijwilligerswerk waarbij ik kinderen met een handicap begeleid bij het paardrijden. Verder besteed ik mijn tijd aan: commissiewerk, hardlopen (eigenlijk vooral als het mooi weer is), lezen, mijn bijbaan, mijn vriend en leuke dingen doen met vrienden.
Lijkt me ook gezellig Even gauw voorstellen; Mijn naam is Marinda, ik ben 21 jaar oud en heb als hobby fotografie en tekenen. Geen eigen paard, wel liefde voor paarden die is opgebloeid dankzij stages Doe de opleiding dierverzorging in Groningen, en ga volgend jaar voor mijn vervolgopleiding als trimster Lijkt me érg gezellig om meer mensen te ontmoeten Een hier op de lijst is een oude bekende van me die tot nu toe onder voorbehoud meegaat, en dan kan ik die meteen ook weer eens zien
Hey wat leuk, ik heb 2 jaar geleden ook op AOC gezeten voor dierverzorging Kan het zijn dat jij er toen ook al zat ? Je naam komt me zo bekend voor haha
Hahaha zit je er al zo lang dan Ik heb mn opleiding niet afgemaakt, heb er 2 jaar opgezeten en ben 2 jaar geleden gestopt. Anders zou ik dit jaar examen doen
Anoniem
Geplaatst: 01-05-14 21:18
Wat leuk! Ik heb ook dierverzorging gedaan aan het AOC, maar dan in Emmen (inmiddels alweer 4 jaar geleden). Ik heb er toen ook nog over nagedacht om de trimopleiding te gaan doen.