Vorig jaar heb ik een fotomeeting voor honden georganiseerd op Kijkduin. Dit was een success en er zijn onwijs gave foto's uitgekomen ondanks het rotweer..
Nu begint het toch weer te kriebelen een fotomeeting te organiseren. Ik heb er onwijs veel plezier in, en vind het heerlijk, zo'n dagje weg!
Nu wil ik het dit keer met paarden doen. Deze keer moet er dus goed over de ruimte worden nagedacht, voor oa trailers. Ik wil eerst eens weten of er animo voor is. Dan kunnen we een lijstje opstellen. Ik zat zelf te denken aan ergens in Mei, misschien de Meivakantie? Dan hebben we vast mooi weer! Ook zat ik te denken aan zo'n 6 paarden en 10 fotografen. Dit ligt er een beetje aan aan hoeveel mensen er mee willen.
De eerste fotografen die zich melden zullen als eerste op de lijst staan om mee te mogen. De rest zal op een reserve lijst komen te staan. Uiteindelijk zullen de fotografen kiezen welke modellen er mee gaan.
Een locatie ben ik nog niet over uit. Ik denk dat het het prettigst is als we dat samen beslissen.
Wil je je aanmelden? Vul dan even dit lijstje in:
Fotograaf:
Boktnaam:
Naam:
Website/portfolio:
Voorkeur locatie:
Voorkeur datum:
Model
Boktnaam:
Naam:
Naam paard/pony:
Leeftijd paard/pony:
Ras:
Geslacht paard/pony:
3 Foto's in linkje:
Voorkeur locatie:
Voorkeur datum:
Citaat:Deze lijst zal ik ZELF bijhouden. Mocht ik iemand vergeten, ga dan niet zelf aan het lijstje zitten, maar stuur mij even een pb'tje.
Fotografen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Modellen