Het leek mij leuk om een fotomeeting te organiseren in Noord Friesland. Als daar genoeg animo voor is natuurlijk.
Wat is de bedoeling?
De bedoeling is dat er 6 modellen komen, en 6 fotograven komen. Het zou leuk zijn als er zoveel mogelijk verschillende rassen/kleurtjes komen, zodat de fotograaf ook afwisseling heeft. Er worden portret en rijfoto's gemaakt, rijfoto's zijn niet verplicht, je geeft zelf aan wat je wilt. Het is de bedoeling dat het in of rondom de zomervakantie wordt gehouden. (5 juli t/m 17 augustus) Dit i.v.m het weer, wat dan (meestal) mooi is. De locatie is nog niet bekend, als iemand daar een suggestie voor heeft; graag. Er zit geen thema aan vast, je mag zelf weten hoe je komt. Het liefst geen hengsten, dit i.v.m de merries die er ook zijn. De modellen & fotograven worden uitgekozen, als je niet bent uitgekozen maar alsnog wil meedoen, kom je op de reservelijst te staan!
Graag via privé bericht opgeven, zodat ik het goed bij kan houden!
Ik weet nog niet of het dan goed uitkomt of niet, maar als er te weinig fotograven zijn wil ik misschien wel mee, maar dan houd ik het tegen die tijd wel in de gaten!
NadjaNadja
Hoofdmoderator
Geplaatst: 27-01-14 20:06
De zomer is nog wel ontzettend ver weg. Misschien kunnen we wel een leuke voorjaarsfotomeeting maken?
Als je dit liever niet hebt Magda, geen probleem hoor!
xAaltsje
Geplaatst: 27-01-14 20:46
nadja15 schreef:
De zomer is nog wel ontzettend ver weg. Misschien kunnen we wel een leuke voorjaarsfotomeeting maken?
Dat is indd ook wel leuk!
magdabouma
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-14 21:43
nadja15 schreef:
is ook wel een leuk idee! Misschien wil marianne ook wel mee doen?
Ik heb mij ook o.v.b. aangemeld als fotografe als ik dan klaar ben met afstuderen (moet in theorie lukken maar er zijn wel enkele uitloopweken opgenomen).
Ik zou wel mee willen als fotografe . Alleen is het nu nogal "Koffiedik" kijken voor de datum. Zoals ik het nu zie valt het in de zomervakantie en dat betekend voor mij heel veel werken.