Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik een fotomeeting georganiseerd heb. Dit vooral door tijdgebrek. Het begon laats weer behoorlijk te kriebelen en zo ben ik een moodboard gaan opzetten. We gaan met een kleine groep zodat we genoeg per model hebben om het thema lekker uit te werken. Helpen jullie mee om er een succes van te maken?
Sfeer
Hieronder vind u een moodboard met afbeelding die de sfeer aangeven. Dit is wat ik wil bereiken in onze foto`s. Het is dus de bedoeling dat er ook kinderen meegaan als dit mogelijk is. Ook attributen zoals picknickmanden, strikjes en koffers zijn meer dan welkom!

Wanneer en waar?
De fotografie meeting gaat plaatsvinden op zondag 6 April 2014. De locatie ligt tegen Breda aan maar valt onder het dorp Teteringen. We zullen parkeren aan de Galgestraat ter hoogte van de kruising met de straat Cadettenkamp (rode kruis). Hier zullen we na een klein stukje lopen het gebied ingaan (groene kruis). Je hebt er natuurlijk de prachtige zandvlakte maar ook een mooi stuk met gras/mos en struiken. En uiteraard zijn er ook bomen aanwezig. Wanneer u mee gaat als model krijgt u een mooie routebeschrijving zodat u de locatie makkelijk kunt bereiken.

Voorwaarden
- Accessoires en attributen moeten bijpassend zijn aan de sfeer.
- De honden moeten de basis gehoorzaamheid kennen. (zit, af, blijf en hier komen)
- Eventuele kosten zijn voor eigen rekening
- Alleen opgeven via PB
Fotografen
Er zullen slechts 6 fotografen meegaan zodat iedereen de ruimte en de tijd heeft. De fotografen worden gekozen door mij op basis van ervaring (Hier kijk ik niet naar kwaliteit maar naar groei de afgelopen tijd)
Fotografen kunnen zich enkel via PB aanmelden bij mij! Ik zet je dan in het lijstje.
Boktnaam:
Naam:
Website:
Ervaring:
Modellen
Ook hier kunnen maar 6 modellen mee. Hoe deze gekozen gaan worden is nog heel even onduidelijk. Ook de modellen kunnen enkel via PB worden aangemeld bij mij. Bij Extra kun je invullen of je eventueel ook een kind meeneemt.
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Leeftijd hond:
Hoofdfoto hond:
Foto hond:
Extra:
afsluiting
Als alle informatie en gegevens bekend zijn, krijgen alle modellen en fotografen een grote mail met alle nodige informatie! er komen nette schema`s met genoeg tijd.
Heb je nog vragen? je kunt mij altijd PBen!
Foto`s die op de locatie gemaakt zijn