Dressuurpaarden en pony's meeting
Hallo allemaal,
Ik kwam op het idee om een fotomeeting te organiseren met alleen dressuur paarden en pony's die op hoger niveau uit komen in de sport of jonge paarden en pony's met veel aanleg voor dressuur. Het idee hierachter is om fotografen de kans te geven zich meer te ontwikkelen in het fotograferen van sportmomenten en tegelijkertijd een leerzame situatie te creëren voor de paarden.
Op de meeting zullen 8 fotografen en 8 modellen aanwezig zijn.
Citaat:Locatie: dressuurpiste in ............. (omgeving Groningen/Drenthe)
Datum: zondag 27 april 2014
Aanmelden modellen
De term ''dressuurpaard'' kan door iedereen anders geïnterpreteerd worden daarom hier wat richtlijnen:
- Paard of pony die minimaal M dressuur loopt;
- Paard of pony van 6 jaar of jonger met veel aanleg voor dressuur;
- Andere gevallen kunnen natuurlijk in overleg.
Er kunnen zoveel mogelijk combinaties aangemeld worden. De uiteindelijke 8 modellen worden gekozen door de fotografen. Je kunt jezelf met jouw paard of pony aanmelden als model voor deze meeting door het onderstaande formulier in te vullen hier in het topic of via PB. Aanmelden is mogelijk tot 28 februari a.s. om 20.00 uur.
Bokt naam | naam paard | ras | leeftijd + niveau paard | minimaal drie foto's*
Bokt naam | fotografie naam | website
Aanmelden fotografen
De fotografen gaan mee in volgorde van aanmelding. Je kunt jezelf als fotograaf aanmelden voor deze meeting door het onderstaande formulier in te vullen hier in het topic.
Bokt naam | fotografie naam | website |
Ik hoop dat ik niet te veel eisen stel aan mijn doelgroep en dat er toch genoeg animo zou zijn. Het wordt dan vast en zeker een gezellige en geslaagde meeting vol dressuurprikkers!