Mijn idee;
Paarden die losgegooid kunnen worden in een paddock op het strand met minimale kans op springen. Ja paarden kunnen altijd springen, maar de ene doet het makkelijker dan de ander. Dus zonder longeerlijn (1e paar rondjes om te wennen is prima, maar uiteindelijk echt 'los').
Ook paarden die echt wat actie onder het zadel kunnen laten zien, dus flink gas erop kunnen zetten. Of juist wat gave dressuur-passen onder het zadel kunnen showen.
Geen portretfoto's, puur uitbreiding van een portfolio voor de fotograaf en eventueel wat leuke actiefoto's voor de modellen.
Van de fotografen verwacht ik serieuze deelname, een portfolio en vooral een gezellige dag!
Aanmelden kan via pb. Ik hou de lijst bij. Het geld voor de fotografen op volgorde van aanmeldingen, mochten er dusdanig veel fotografen komen en niet al te veel modellen ben ik van plan 2 groepen fotografen te maken en hopelijk 2 groepen modellen. Dat zal de tijd uitwijzen. Wel verwacht ik van de fotografen dat ze lijntjes kunnen wegwerken via een bewerkingsprogramma!
Lijstje fotografen;
Boktnaam | Naam | Website (portfolio)
Lijstje modellen;
Boktnaam | Naam | Naam paard | Onder Het Zadel / Los | Foto's paard
Foto's achteraf worden MET logo gepubliceerd op de manier die de fotograaf fijn vind! Nabestellingen gaan volgens de tarieven van de fotograaf!
Adres van de parkeerplaats;
De Kuil
Wassenaarseslag 28a
2242 PG Wassenaar
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk geweest, en bij vragen aarzel niet!
Ook hoop ik dat ik met een fotograaf kan meerijden vanaf station Leiden of natuurlijk nog ergens wat eerder

Te ver bij jou uit de buurt maar vind je het idee wel leuk? Voel je vrij om het idee te kopiëren