Ik vroeg mij af of hier ook Bokkers zijn die hun paard in Alkmaar hebben staan, ergens dichtbij het Geestmerambacht? Ik sta precies tegenover het Geestmerambacht met mijn paard (aan de nauertogt). En het lijkt mij erg leuk om misschien een keer een fotomeeting of een buitenrit te organiseren bij het Geestmerambacht! Maar dan moet er natuurlijk wel animo voor zijn!
Mee eens! ik zie steeds meetings in de duinen voorbij komen maar door gebrek aan trailer kan dat niet, naar het geestmerambacht kan ik gewoon met hem fietsen (of rijden maar ze rijden nogal gestoord op dat stukje en dat vind mijn vriendje DE kans om eens vrolijk de weg te vrsperren)
LisaaBloem
Geplaatst: 05-01-14 22:16
Vi2002 schreef:
Hallo!
Ik sta aan de zijkant van het geestmerambacht! aan de veertweg
Is dat toevallig bij piet timmer? Daar heb ik ook nog een tijd gestaan met mijn fjord, tot halverwege 2012 ongeveer
Leuk! Misschien moet iemand hiervan even een topic aanmaken voor een meeting? Kunnen we dat misschien wel waar gaan maken Want er is dus toch meer animo dan ik dacht!
Ik heb het ook nog nooit zelf georganiseerd haha. Ben pas 17 geworden. Maar, moet niet heel moeilijk zijn, toch? Als we genoeg mensen hebben tenminste haha.
Is er iemand uit dit topic die zich vrijwillig aan zou willen bieden op een topic te openen voor een fotomeeting? Ik heb dat nog nooit gemaakt, weet niet precies hoe dat werkt en zo :p Dus als iemand anders dat zou willen? Een fotomeeting lijkt mij erg leuk namelijk!
mijn paarden staan aan huis in waarland en een fotomeeting lijkt me erg leuk! ben kwa vervoer afhankelijk van mijn ouders, rijdend zou eventueel ook kunnen
een vriendin van me wilt waarschijnlijk ook mee als fotograaf