Wat:
Een fotomeeting voor menselijke modellen in verschillende stijlen en thema's
Waar:
Het strand van Ouddorp (exacte locatie en parkeermogelijkheden volgen nog)
Wanneer:
4 Mei 2014
Fotografen:
De fotografen van de vorige meeting hebben voorrang op de lijst. Deze mogen wanneer ze kunnen sowieso mee. Het zal natuurlijk zo zijn dat niet iedereen mee kan op deze datum of dat we met meer fotografen zullen gaan. Daarom kunnen andere fotografen die bij de vorige meeting niet aanwezig waren zich ook aanmelden. De andere fotografen worden door middel van een loting gekozen op 4 Februari.
Alleen aanmelden via PB
Modellen:
Alle fotografen willen graag een divers en gevarieerd portfolio. Daarom zullen de modellen weer middels stemming worden gekozen. De modellen van de vorige meeting zullen standaard op de lijst staan en mogen dus mee doen aan de stemmingsronde maar zullen niet definitief mee gaan.
Zowel de 'oude' als 'nieuwe' modellen hebben hierdoor evenveel kans.
Alleen aanmelden via PB
Voorbeelden stijlen en thema's:
* Cowboy's en Indianen (eventueel met paard)
* Sprookjes
* Ridders en Jonkvrouwen
* Jaren 70, 80 en 90
* Zwangerschap
* Trouwen (vrouwelijk model of een koppel)
* Piraten een Rock & Roll
* Feeën en Elfjes
* Hippie
* Kinderen
* Etc.
Voorwaarden:
* Om een zo'n goed mogelijk resultaat te behalen moeten de stijlen op een juiste manier uitgevoerd en benadrukt worden. De accessoires en kledingkeuze moet dus geloofwaardig en bijpassend zijn.
* De modellen zorgen voor hun eigen kleding en accessoires.
* Er bestaat een mogelijkheid dat er een kleine bijdrage word gevraagd van zowel de modellen als fotografen voor visagie.
* Alleen opgeven via PB
Opgeven:
Model & Fotograaf, stuur een PB naar mij met het onderstaande lijstje. Ik houd de lijsten bij.
Model
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Welke stijl(en):
Foto model:
Foto kleding/accessoires:
Fotograaf
Boktnaam:
Naam:
Website/Facebook:
Ervaring met meetings: