Met de Shetlander Menritten hebben we al veel ritten gereden samen. Er zijn bij onze menners een groot deel die naast een Shetlander of Mini, ook een grotere pony van een ander ras hebben. Vaak krijg ik ook de vraag of deze pony mee mag, maar helaas moet ik daar altijd met een nee op antwoorden. We rijden alleen met Shetten en Mini’s.
Op 23 februari gaan we eens iets anders proberen, gewoon leuk voor een keertje, een ponyrit! Tijdens de strandrit is dit idee ontstaan samen met de fotograaf, zij wilde een rit organiseren voor pony’s en het leek haar leuk dit samen met ons te doen. Tja, we zijn gewoon enorm gezellig, toch?
Tijdens deze rit gaan we samen met een andere groep pony menners samen een prachtige rit in Kootwijk rijden. Alle pony’s tot en met stokmaat 1.35m zijn van harte uitgenodigd om hier aan mee te doen. Iedereen zal zich hier aan elkaar aanpassen, zoals we gewent zijn. De uitgelezen kans om ook eens de grote pony’s die normaal thuis moeten blijven ook mee te nemen, maar vergeet ook niet de Shetten en Mini’s mee te nemen.
Wie rijdt mee? Opgeven kan op onze website (http://shetlandermenrit.bellahoeve.nl) of stuur mij een PBtje met je naam, email adres en mobiele nummer. We gaan er weer een mooie rit van maken!
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-14 16:47
De inschrijvingen zijn open, inmiddels als een leuke fanbasis met Shetlander aanmeldingen, maar de pony aanmeldingen moeten nog een beetje op gang komen Wie vindt het leuk om mee te rijden?
Wordt dit een rit met tempo zoals de strandrit ongeveer? Of meer een soort sportrit? Zit nog steeds met hele dikke (wel uitvallende inmiddels ) wintervacht!
Tempo ligt wel wat hoger dan een normale rit omdat we natuurlijk ook grotere pony's bij ons hebben, maar het tempo zal ongeveer vergelijkbaar zijn met de strandrit idd.
Zoals het er nu uitziet heb ik een chauffeur, auto en als zondag we alles in de trailer krijgen dan kan ik me ook inschrijven . Word dan mijn aller eerste rit Whoop Whoop
@Metellica, leukleuk! Kun je eindelijk ook met ons meerijden
Metellica
Geplaatst: 04-02-14 13:41
Jaa eindelijk he ? Zo! Met de strandrit wilde mijn trailer niet en brak mijn vader zijn been op 6 dec. Hoe erg kan het tegenzitten. De trailer zou het nu goed moeten doen. Ga het zondag even allemaal proberen en dan hoor je het
Als het goed is krijg ik maandag mijn trekhaak, dus dan kan ik mee. Tot wanneer kan ik opgeven?
hieke_81
Geplaatst: 12-02-14 18:09
Metellica schreef:
met Missy
Leuk leuk, kan ik eindelijk Missy eens in het echt zien. Al zoveel foto's gezien en verhalen gehoord van Bianca, maar haar nog nooit in het echie kunnen bewonderen...
Metellica
Geplaatst: 12-02-14 19:41
Leuk leuk van je trekhaak! Hopelijk gaat het lukken! Jaa Missy houdt wel van aandacht dus die wil wel een aai hihi
Trouwens, dat was je al haha laat uiterlijk de 21e ff weten of jullie er bij zijn. Dan kan ik rekening houden met het aantal waar ik boodschappen voor doe