Anne valt weer in slaap, wordt wakker geschud door moeder om 8 uur!
*ANNE we moeten al in de auto zitten!!* zonder ontbijt in de auto gestapt.
en daar zaten we onderweg naar schaijk, dankzij onze navigatie-miep in de auto kwamen we bij het goede adres

aangekomen bij "harry" ontmoet ik Esther (mareska) en Mirjel (Suleika) kei leuke meisies

wij dus naar t bos gereden (Herperduin) daar mocht ik op Mareska rijden

we ginge dus ff crossen..

ging heel goed op zich, totdat mareska een beweging maakte die ik totaal niet had verwacht.

Ik vloog voor t zadel.. stukje aan haar nek gehange haha.. en toen kreeg ik haar eindelijk tot stilstand. gelukkig!! MAAR ben er niet afgevallen

haha, ik was de rust hemzelve, en achter mij hoorde ik iedereen gillen en roepen ANNE LAAT JE VALLEN .. ANNE DRAAI JE OM..

toen alles weer goed gegaan. hebbe we nog gecrosst en kwam Helge (unity) ook aan met haar allermachtig hyperactief cool beessie

en toen was t alleen nog wachten op Annelou en Tibbe

nog lekker gecrosst en geracet.. toen was t tijd om heel effe te stoppen voor wat foto's.. Ja t leek ons wel een heel cool idee als Es en Ik samen op Mareska gingen.. dus ik klim fijn achterop.. "ja ik ga wel achter het zadel zitten...

glij zo naar beneden.. en daar lag Anne met een blauwe jas die nu niet meer blauw is

uiteindelijk is esther achter gaan zitten en ik voor.. zie hier het resultaat >>>
Toen hebbe we nog effe een stukje gereden (ik op de fiets.. ) en de rest al crossend. en zijn we allemaal naar huis gegaan.
Kortom t was super tof, en we moeten zekers nog een keer meeten!!!
ik vond t kei cool