La Diva Dierenboetiek wilt een record halen en we hebben U nodig !!We willen een “guinness World” records aan chihuahua`s (of kruising met chihuahua )op het Egmonder strand laten komen, en gezellig met ze alle en de hondjes een strandwandeling maken !Ik ben ook met RTV-NH en Hart van Nederland aan het mailen of we eventueel in het nieuws kunnen komen, want zoveel chihuahua`s bij elkaar zie je toch nooit meer ??We willen dit op Zondag 10 November organiseren om 11.00u op het strand van Egmond( afspreek punt Restaurant Speijk, Hoofdingang )Uiteraard naast het record willen halen, is het ook heel gezellig voor de kleine viervoetertjes.. Eindelijk eens een groep van hun eigen grote !Ik hoop dat U ook komt met uw chihuahuaZou u het door willen geven of u komt dan weet ik hoeveel traktatie`s ik mee moet nemen.Hopelijk tot zondag 10 november 11.00 uur
XxLiindsaYxX
Hallo, klinkt leuk! als er iemand hier uit de buurt komt (heerle, roosendaal, brabant) zou ik wel mee willen:) heb zelf geen vervoer en vind het met de trein wel een beetje spannend! groetjes
NathalietjeB
Geplaatst: 29-10-13 23:21
ja ik wil mee doen leuk leuk leuk i will be there zal ik me camera meenemen
Jammer dat ik maar een halve chi heb was graag meegegaan
NathalietjeB
Geplaatst: 31-10-13 21:12
Mira283 schreef:
Jammer dat ik maar een halve chi heb was graag meegegaan
ik heb ook maar een chi kruising en ga mee zo dat is toch niet erg gewoon gezellig mee gaan
spatter
Geplaatst: 31-10-13 21:14
ik overweeg het nog even, zal ook afhangen van het weer ik heb trouwens ook een halve,een chipoo
bruceandnoon
Geplaatst: 31-10-13 21:14
oh wat jammer, ik ga 9 november op vakantie. anders was ik zeker gekomen met mijn Chi'tje en Chi kruising. leuk idee, ik hou me aanbevolen voor een volgende poging! Bruce vind het altijd geweldig om andere chihuahua's te ontmoeten, vroeger gingen we ook altijd naar chihuahuawandelingen waar soms wel 40 hondjes aanwezig waren. heel leuk altijd! Veel plezier voor wie wel gaan!
het staat in de planning en zogauw een beetje duidelijk wordt wat het weer zondag wordt, meldt ik of we komen ga niet zo'n eind rijden als het pijpestellen regent
Woeehoee mijn boefjes hebben het nieuwsbericht gehaald haha.
Amanda, ik kon je niet vinden om me aan te melden met mijn boefjes haha, en toen ik je wel zag was je op zoek naar jouw Noa dus had je maar niet opgehouden haha. De hagel en regen was niet zo fijn, maar Deamie heeft wel heerlijk kunnen spelen met wat soortgenootjes. Zeker voor herhaling vatbaar!