De ideeën zijn als volgt:
Voor de meeting ZONDER paard
Eerst met z'n allen verzamelen bij GoPlanet! in Enschede. Dit is een sort van recreatie boulevard (eerst Miracle Planet, maar dat is failliet gegaan). Hier zijn verschillende mogelijkheden, waaronder bowlen. Dat was ook meer onze planning. Stel, zo'n 2/3 uur bowlen (ligt ook aan de grootte van de groep).
Daarna met de hele groep uit eten bij restaurant de Fusting in Enschede. Dit is een goed restaurant waar je nog betaalbaar kan eten. Hier wordt ook rekening gehouden met vegetariërs en andere diëten!
Hoe lang de dag zal duren, hoe laat het begint, is verder nog geen duidelijkheid over, ik kan pas echt gaan plannen wanneer ik weet hoeveel belangstelling er is!
Eventueel is er ook mogelijkheid tot overnachten bij mij thuis. Wanneer ik mijn ouders vriendelijk het huis uit werk, kunnen er wel een aantal mensen blijven slapen. Bijvoorbeeld voor mensen die met de trein komen en zitten met tijden etc.
Voor de meeting MET paard
Een lekkere buitenrit door het Twentse land met een tussenstop voor warme choco/thee/koffie en iets te eten. Er zullen ook stukken langs de weg gereden moeten worden, dus 100% verkeersmakke paarden zijn wel gewenst! Waarschijnlijk kunnen wagens ook mee! Ik zal even met de buren moeten bespreken of we daar trailers e.d kwijt kunnen, bij ons op stal zullen er hooguit een stuk of 3 passen

Tijdsduur van de rit is nog niet bekend, Marlien (flettie) en ik zullen nog wat uitstippelen

Dus, waar gaan we als eerste voor?? Geef het even aan in de poll

Groetjes, Renée
(Voor eventuele vragen kun je ook PB-en)