Na een zeer succesvolle meeting afgelopen weekend, waarin we een leuke groep zijn geworden. Willen we een nieuwe meeting organiseren! Ik organiseer het samen met Elvir (Kani_ejj). We willen er een mooie herfstshoot van maken, en hebben een hele mooie locatie in het Amsterdamse bos! Als je je opgeeft willen we graag jullie voorkeur datum weten, ook van de fotografen trouwens. 12 of 19 Oktober.
De fotografen zijn dus al besloten maar we zijn nog op zoek naar modellen
Voor de modellen zoeken we dit keer : Aparte kleuren (valk, apart bond), Paarden met veel behang, Apart ras Je kan je bij mij opgeven via PB ik hou het lijstje even bij, in eerste instantie worden de modellen gekozen door de fotografen , mochten er te weinig modellen zijn kunnen jullie allemaal mee. Dus je moet wel zeker weten dat je kan. We zoeken in totaal 8 modellen.
XxJustinexX - Beide dagen Kani_ejj (ELvira) beide dagen
Vul het lijstje even aan!
Elpharo
Geplaatst: 12-09-13 14:21
Nu ja...hij wel niet apart gekleurd en heeft geen onwijze beharing maar we kunnen hem mooi maken door bladeren in zijn manen te vlechten ofzo. Mochten jullie niet genoeg keuze hebben dan kan Pharo wel weer mee Overigens heb ik ook een leuke Welsh A een zweetvosje ik zal es een foto opzoeken van hem!
Nikkylove
Geplaatst: 12-09-13 14:28
kani_ejj schreef:
XxJustinexX schreef:
XxJustinexX - Beide dagen Kani_ejj (ELvira) beide dagen Nikkylove (Lois) beide dagen
Hallo! Ik zou ook wel meewillen! Ik ben een vriendin van Elpharo en wil ook wel van die mooie foto's!
Naam: Morpheus81 Naam paard: Contigo Ras: Tuiger Bijzonderheden: heel groot (1.80) en zwart, kan heel stoer bewegen Datumvoorkeur: 19 oktober (kan 12 oktober niet) Dagdeel voorkeur: maakt niet uit 2 Foto's: Ik moet even uitvogelen hoe het werkt met foto's plaatsen...
Voor de modellen zoeken we dit keer : Aparte kleuren (valk, apart bond), Paarden met veel behang, Apart ras
Nogmaals voordat we allemaal 'gewone' paarden aan gemeld krijgen
Melanievs
Geplaatst: 12-09-13 17:19
Naam: Melanie ( me zusje wilt komen met haar) Naam paard: fjordy (urbinia) Ras: fjord Bijzonderheden: kan de jambette, en is gewoon heel leuk! Datumvoorkeur: maakt niet uit Dagdeel voorkeur: middags
Duality
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-13 17:47
GRAAG VIA PB AANMELDEN. Met foto's
Morpheus81
Geplaatst: 12-09-13 17:57
Okay. Mochten de 'gewone' paarden alsnog welkom zijn (bij onvoldoende 'bijzondere' aanmeldingen wellicht), hoor ik het wel. Dan ga ik mij wel verdiepen in hoe het met sturen/plaatsen van foto's werkt.