Wanneer: zondag 29 september Waar: Amsterdamse Bos Parkeren: parkeerplaats aan de nieuwe meerlaan in Aalsmeer, dit is vanaf de snelweg (A9), afrit Aalsmeer, richting Aalsmeer, linksaf de brug over de ringvaart over richting amstelveen, rotonde driekwart, 2e parkeerplaats aan de rechterhand. (1e rechts kan ook, is vlakbij) Hoe laat: ? Hoe lang: 2 tot 3 uurtjes
Wie tot nu toe: - Gaucho - Duke
Wil je ook mee? Meldt je dan even in het topic in de link.
gaucho
Geplaatst: 12-09-13 14:38
het is mogelijk om een pauze te houden bij:
- de pannenkoekenboerderij in het bos (paarden kunnen in stand of paddocks) - de picknickplaats, paarden kunnen hier vaststaan, eigen lunch mee.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! 10 uur is prima. Hoeft van mij geen stop bij pannenkoekenhuis. Als we tot 12 a 13 uur rijden, kan ik op tijd terug en lunch ik gewoon thuis.
gaucho
Geplaatst: 26-09-13 10:42
Het lijkt er op dat we mooi weer hebben zondag 15 graden en zon.
Ik moet mij afmelden.... Ik zeg nooit zoiets af. Maar Blue is vandaag met zijn heup op de rand van de schuur geklapt. Hij heeft een wond en is erg stijf. Voor het eerst voor Blue een dierenarts moeten bellen voor zoiets. Hij krijgt nu metacam en moet minstens een week rust krijgen.
gaucho
Geplaatst: 28-09-13 16:59
Och jeetje, sterkte met het herstel.
Hoor wel als je weer een keer tijd hebt om deze kant uit te komen.
Duke
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 11:11
Hey Gaucho, zouden we a.s. zondagochtend een herkansing kunnen doen voor deze rit? Mits het weer ook mee wil werken. Beetje regen is niet erg, maar moet niet de hele ochtend regenen.
gaucho
Geplaatst: 07-11-13 11:41
Fuego is een (beetje) ziek, weet niet of ie al weer opgeknapt is zondag. Hij heeft een virusje gehad en nog wat geirriteerde luchtwegen, ben ik altijd erg voorzichtig mee. Hij ging gister al een stuk beter maar durf nu nog niet te zeggen of ik zondag al weer een buitenrit van een paar uur kan maken.
Ok. Dan hebben we toch al een leuk clubje. En we hopen gewoon dat Fuego dan al een beetje in opgeknapt. Er komt nog veel regen deze week, dus de paden zullen er idd niet beter op worden, dus een wilde rit wordt het zeker niet.
Ik wil wel mee! 10 uur is prima, ik wil alleen niet zo heel lang, aangezien ik nachtdienst heb . Dus rijden is prima, maar liever geen 'pauze' tussendoor
@Gaucho: Mijn paardje is toen heel ziek geweest ivm luchtweg infectie, ik kan gedroogde tijm echt aanraden! Mocht je meer willen weten, pb me even