Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 17:17

Hallo Bokkers,

Dit is een topic na aanleiding van de fotomeeting van 25 augustus op het Balloërveld. Ga hier naar het topic. Wegens omstandig heden (allemaal uitgelegd in het topic) is de locatie van de meeting verplaatst. De officiële plek is geworden Exloo de locatie waar de meeting plaats vind word "Molenveld" Dit licht achter het zwembad van exloo. De datum blijft het zelfde dit is 25 augustus

Voor deze meeting kun je je helaas niet meer aanmelden met paarden, maar fotografen zijn altijd welkom. De inschrijvingen van de paarden waren gesloten op 11 augustus, de sluiten van de fotografen sluit op 21 augustus.
Hier zijn enkele foto's die op het molenveld zijn genomen dit was een persoonlijke shoot geen meeting.
Klik -- Klik -- Klik

De paarden en pony's die mee gaan Staat vast!
Aangezien er door de verplaatsing 2 paarden niet mee gaan heb ik besloten dat alle paarden die ingeschreven stonden mee gaan. Enkele mensen kunnen afmelden maar dit zijn de paarden die ingeschreven staan!

1. Naam: Condor | Ras: Tuiger
Klik Klik Klik

2. Naam: Negrita | Ras: Duitse rij pony
klik-klik klik klik

3. Naam: Harry | Ras: mini shetlander
Klik Klik Klik

4. Naam: Woody | Ras: Mini shetlander
Klik Klik Klik

5. Namen: Caro & Imagine | Ras: NRPS
Klik Klik Klik

6. Naam: Beyoncé | Ras: KWPN
Klik Klik Klik

7. Naam: Camillo | Ras: KWPN
Klik Klik Klik

8. Naam: Annabel | Ras: KWPN
klik klik klik

9. Naam: Don Matcho | Ras: Hannoveraan
Klik Klik Klik

-------------------------------------------------------------

De fotografen

De fotografen zijn een hele dag aanwezig, tenzij je door iets verhinderd word maar dit word besproken via een pb of in het topic. De fotografen gaan in 2 tallen en als er 1 over blijft is er een groepje van 3. Niemand zal alleen fotograferen, het is minder gezellig en je kunt veel dingen van elkaar leren!

Wil je je nog inschrijven als fotograaf dat kan! Vul dan dit lijstje even in
Citaat:
Naam Bokt | fotografie naam | Website

De dag zelf
Deze dag zal bestaan uit een ochtend groep en een middag groep de fotografen hebben een keuze of ze een hele dag blijven of alleen een ochtend of een middag. Hier zal verder nog over gediscussieerd worden. Maar voor de mensen met de paarden is het handig dat er een tijd is aangezien het niet handig is als ze er een hele ochtend zijn en ze zijn pas in de middag aan de beurt. Overigens is dat een eigen keuze.

- Portret foto's
- Losgooi foto's
- Rij foto's

Dat is de volgorde hoe we gaan shooten. We beginnen met 4 Modellen, de fotografen krijgen een kwartier/half uur de tijd om individueel met het model portret foto's te maken. (Je fotografeer in een 2 tal) Als dit kwartier om is wisselen de fotografen van model. De los gooi foto's word tussen paaltjes gedaan, mocht je dit niet vertrouwen neem een longeerlijn mee, de 8 fotografen shooten samen Los gooien is niet verplicht. Voor de rij foto's geld het zelfde de 8 fotografen shooten te gelijk, er word om de beurt gereden voor de fotografen. Dit zal 10 minuten per paard duren.

----------------------------------------------------

Ik hoop dat nu verder alles duidelijk is over de meeting. Zo niet? zet het even in het topic of pb
Er zal verder nog een planning komen, route beschrijving naar het veld, plattegrond met foto's van het gebied!

Groetjes Naomi
Laatst bijgewerkt door Naaoommii op 14-08-13 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Irisx94

Re: Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:35

Super, heb er echt zin aan! :) Eerste fotomeeting waar ik aan mee doe!
Heb hier extra voor witte bandages gekocht :+

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 17:36

Aaah super!! Alleen nu hopen dat het droog is, Nederland kennede :')

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:09

Ja dat vroeg ik mij nog af! (Voor mij ook de eerste fotomeeting) wat gebeurt er als het weer tegen gaat zitten? Word het afgelast neem ik aan?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 18:11

Dan moet het helaas worden afgelast, en dan word het verplaatst naar een ander weekend.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:29

Ik zou als fotograaf wel mee willen mits het goed geregeld word en er schema's worden gemaakt.

Seven - marjolein6Photography- website zie onderschrift
Laatst bijgewerkt door Seven op 14-08-13 18:31, in het totaal 2 keer bewerkt

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:29

Whoehoe zin in ! Word ook onze eerste fotomeeting !
Moet nog even met mn vader overleggen over de nieuwe plek, omdat het voor ons dik een half uur rijden is en met trailer natuurlijk nog iets langer. Maar dit vind hij vast wel goed. Ik wil het liefste in de middaggroep als het kan, omdat Condor nog heel groen is en het ook even kan duren voordat hij op de trailer staat en hem klaar te maken. Ik hoop dat het met het rijden op de meeting ook gaat lukken omdat hij nog niet zo lang onder het zadel is en veel dingen nog eng vind enzo. Maar dat komt wel goed :)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 18:50

@Marjolein ik zal je op de lijst zetten, dit is mijn eerste georganiseerde meeting dus ik doe mijn best! Er komt sowieso een schema. Meer informatie over de parkeer plek ect.

@lukalisaaax super! Ik zal het mee nemen in de planning ! Hopen dat je nog mee kan :)

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:58

Ik heb nog even niets te zeggen haha. Maar ik meld mij hier even op deze manier zodat ik het nieuwe topic even kan blijven volgen.

@ Naomi? Hoe gaat het met de fotografen? Zoals ik aangaf wil ik best de hele dag aanwezig om foto's te maken. Al krijgen 'de echte' fotografen natuurlijk voorrang.
Maar moet ik mij aanmelden... Of wat moet ik doen hahaha aangezien ik nu van positie veranderd ben :o

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 19:13

Hier is het lijstje van de fotografen. Je zet je er zelf maar gewoon tussen. Er gaan 9 paarden mee zo ook 9 fotografen. Tenzij er wat minder is maar goed ieder moet zn kans krijgen om als fotograaf mee te gaan op een meeting daar leer je vaak het meest :)

Citaat:
De fotografen
1. Naaoommii | Nluder Shots | http://nludershots.weebly.com
2. myself133 | Rosan Stokker fotografie | rosanstokker.weebly.com
3. Rozenveld | http://rozenveld.weebly.com
4. _Juudith |van zoelen fotografie |Www.vanzoelenfotografie.com
5. Mar_X | Mariëlle Venema Fotografie
6. Seven - marjolein6Photography - http://marjoleinphotography.weebly.com
7.
8.
9.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 19:31

Trouwens, welke mensen willen allemaal niet losgooien?
Ik moet zelf even bij stal kijken of wij nog paaltjes met lint hebben, zijn er ook mensen die wat mee kunnen nemen?

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:47

Ik kan niet uitgebreid reageren, ben aan het werk. Ik ga overleggen of ik meekan, maar waarschijnlijk wel. Ik heb dan waarschijnlijk wel draad en paaltjes. Ik lees morgen even bij!

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:19

Als het gewoon een stevige omheining is op een vlak stuk grond wil ik mijn paard best los gooien. Alleen wanneer hij niet te opgefokt is. :-)

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:44

Mijn merrie is soms ongelovelijk druk, dus moet ik even aanzien. Maar ze blijft wel altijd netjes tussen de omheining. :) Dus ik wil wel graag haar los gooien. Ze heeft namelijk ook nog eens super zwevende gangen en op zulke momenten laat ze zich nog veel meer zien, dus ben benieuwd! :) Het ligt er bij mij dus helemaal aan of ze meewerkt die dag.

had trouwens ook nog een vraagje, bij die portret foto's hé, is het dan de bedoeling dat het alleen het paard is of ook wat met de eigenaar ernaast?

Ook zit ik nog bedenken welk kleur dekje ik ga doen voor de rijfoto's, of rosé, oranje, navy met wit.
Waarschijnlijk doe ik dit setje:

Klik

dit dekje:
klik

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 23:46

Ik zal daar ook even een lijstje van maken dan kan ik dit mee nemen in het schema, Mocht het zo zijn dat er maar 1 paard is die gaat los gooien laten we het losgooien achterwege. Er zit te veel tijd in om alleen voor 1 paard een stuk af te zetten.

Vrijdag ga ik de omgeving verder ontdekken en ik neem even mijn camera mee. Ik loop gewoon het hele gebied door, misschien blijven we op de plek waar ik een maand terug de fotoshoot heb gehad of we gaan naar een ander stuk. Het is nu al wel te zeggen dat het een heuvelig gebied is, maar jullie krijgen vrijdag de echte locatie te weten op het veld met een aantal foto's!

Verder zal ik ook een parkeer plek zoeken voor de auto's en auto's met trailer. Dit gaat waarschijnlijk gewoon de gras parkeerplaats worden naast het zwembad. Ook daar krijgen jullie vrijdag meer over te horen

--------------------------------------------------
Voor wie los wil gooien zet je je naam op het lijstje
Citaat:
Losgooien

1. liefmeisje15 - Vlakke ondergrond, stevige omheining.
2. Irisx94

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 23:48

@Irisx94 Het is de bedoeling alleen het paard en als je het zelf wil ook met je zelf er naast daar licht de keuze bij jou. Dit zou je zelf moeten aangeven bij de fotografen. Anders komt alleen je paard op de foto!
Zelf zou ik dat laatste dekje doen :D

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:57

Aah oké, helemaal prima hoor! Snap het ook wel met zoveel mensen :D
Nouja ik zie de dag zelf wel wat ze doen haha, komt vast wel helemaal goed, ben toch al superblij dat ik mee kan :+

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 23:58

En nu maar kijken of het weer dan mee zit :')
Ik zag op je profiel dat oranje setje die is ook wel heeel gaaf !!

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:04

Ja klopt die vind ik ook erg gaaf. :D
Maar denk dat ik toch die navy doe met witte stukjes erin. Want dan kan ik witte bandages om gaan doen die ik gister besteld heb :+
Maar ik weet eigenlijk niet of dat gaat staan... zucht..

Maar twijfel nog wel heel erg hoor.... :')

En inderdaad, hopen dat het gewoon droog blijft...

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 00:06

Verras ons maar haha!

Tja het blijft nederland :+

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:11

Leuk !!! Ik woon dichtbij Exloo en kom misschien wel even kijken :D

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 00:12

Je bent altijd welkom !!

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:36

Ik ga sowieso het hele setje nog eventjes passen hoe het staat, haha :+
Is het ook storend als de bandages bij de portret en losgooi foto's om zitten? Of zal het het mooiste wezen als ik dat voor het rijden snel nog even doe :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 00:41

Meestal hebben de paarden bij de portret foto's en losgooi foto's niks om. Maar als je handiger vind om het voor af om te doen maakt het verder ook niet veel uit haha

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:50

Ik heb nog even zitten kijken hoever de nieuwe locatie vanaf mij is, maar dat is nog best ver! Ik moet even bekijken hoe ik daar kan komen... Anders is hij al helemaal op/zeiknat als hij aankomt