Hoi, ik heb deze fotomeeting overgenomen omdat de vorige organisator geen tijd meer had. Door dat de vorige topic erg rommelig was heb ik besloten om een nieuwe te openen. Dus hier is de nieuwe topic!
Nog hulp gezocht voor organiseren!(liefst met ervaring)
Modellen: - _siri met ? (Tinker)??? - Madeira met Madeira(Haflinger - Chanel_spies met Kendal(NRPS) - Sherr met Chippie(?) - apollootje met Savanna(Haflinger) - m1992 met Zwart bonte(Shetlander) - Meldoy93 met Melodie (haflinger)
Aanmelden PB naar FR_Foto Foto's van modellen komen later!
Laatst bijgewerkt door FR_Foto op 07-08-13 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ovb van datum en vervoer wil Sabine ook mee met haar pony Chanel (bokker VSC) als er nog modellen nodig zijn
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 07-08-13 21:45
Er had een fotograaf zich afgemeld toch? Dan hoor ik in de lijst te staan, want ik ben eerste reserve
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-13 21:47
melody93 ik zet Sabine er bij ladyleonie je staat er bij
apollootje
Geplaatst: 07-08-13 21:47
Ik meld me
Misschien had je het zelf ook al in gedachten... Maar een lijstje met foto's van de modellen is wel erg handig! En bij de fotografen een site is ook altijd handig en leuk, dan krijgen wij een idee van het fotowerk.
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-13 21:48
Arc_En_Ciel schreef:
Er had een fotograaf zich afgemeld toch? Dan hoor ik in de lijst te staan, want ik ben eerste reserve
Ik zou me inprenciepe wel willen op geven met Pooh.. Maar ik heb geen vervoer dus zal alleen kunnen als iemand mij en Pooh mischien zou willen ophalen vanuit Zeewolde...
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-13 10:03
Patsab schreef:
Wil eventueel wel op de reservelijst voor modellen met mijn paard Diego?( westfaler)
De modellen moeten nog gekozen worden
Patsab
Geplaatst: 08-08-13 10:40
FR_Foto schreef:
Patsab schreef:
Wil eventueel wel op de reservelijst voor modellen met mijn paard Diego?( westfaler)
De modellen moeten nog gekozen worden
Oké dacht te zien dat er al 8 modellen waren foto's van diego in profiel, heb geen recente helaas( maar daarom lijkt het me ook zo leuk deze fotomeeting)
Ik hoor/ zie het wel of we mee mogen
Anissa_B
Geplaatst: 08-08-13 11:11
Ik zou ook graag met iemand mee rijden vanuit Almere, als ik mijn rijbewijs dan nog niet heb
Als de modellen nog gekozen moeten worden, is het toch leuker om zelf foto's in te sturen? Dan kan iedereen zijn/ haar mooiste fotos insturen. Beide fotos van melody zijn bijvoorbeeld niet hoe ze er nu uitziet.