Is zou graag een keer naar een fotomeeting gaan met mijn pony, maar alles is te verweg.. Is er animo voor een fotomeeting nabij Utrecht? En zijn er bokkers die willen helpen met de organisatie?
wanneer: September
waar Utrechtse heuvelrug (?)
Als iemand wil helpen of aanmelden hoor ik het wel!
wie Er is ruimte voor 6 modellen en 6 fotografen!
Laatst bijgewerkt door Ann_moi op 24-07-13 23:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Heb jij ook interesse om te helpen met organiseren?
_PatriciaH
Geplaatst: 24-07-13 11:34
Ik ben ook wel geïnteresseerd, alleen in Augustus ben ik op vakantie. Ik heb geen ervaring met een fotomeeting dus kan je helaas niet helpen met de organisatie...
ElineCath
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-13 11:35
Ik zet jullie even ovb erbij!
Zullen we er september van maken?
Agossie
Geplaatst: 24-07-13 11:36
Ik heb ook geen ervaring in fotomeetings organiseren, maar wil wel even kijken of we een poging kunnen wagen. Helaas is September ook erg vol voor mij, zeker als het in een weekend zou zijn, maar wellicht vinden we nog een plekje.
_PatriciaH
Geplaatst: 24-07-13 11:36
September moet voor mij wel lukken, waar wil je het organiseren?
Eline, ik ben fotograaf! Niet echt een model en aangezien mijn paard de trailer niet op wil, lijkt het me ook niet een goed idee om die als model te gebruiken...
SayaJones
Geplaatst: 24-07-13 11:42
Ik ben ook geinteresseerd! Ik heb alleen ook geen ervaring met fotomeetings (helaas!) dus ook ik heb geen verstand van het organiseren
ElineCath
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-13 11:42
Ooh oopsie! Ik ga t even veranderen:)
_PatriciaH
Geplaatst: 24-07-13 11:43
ElineCath schreef:
Modellen:
Elinecath Agossie (ovb datum) Zoek - Patricia - 32 jaar - Irish Cob, Evy of kruising Paint, Lester IvankBacardi (ovb)
ElineCath
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-13 11:44
Zoek schreef:
ElineCath schreef:
Modellen:
Elinecath Zoek - Patricia - 32 jaar - Irish Cob, Evy of kruising Paint, Lester IvankBacardi (ovb)
Elinecath - eline - 15 jaar - nrps Max Zoek - Patricia - 32 jaar - Irish Cob, Evy of kruising Paint, Lester IvankBacardi (ovb) JustSanne - 21 jaar - fries 6 jaar - Vemke
Misschien handig om de foto's in een link achter de modellen te zetten. Als er dan een hoeveelheid modellen zich heeft aangemeld laten we de fotograven stemmen?
voor mij licht het aan de datum ik ga in september ook nog een weekendje weg met me paard. ik heb een zwart/bruine kwpn fotos staan in dit topic [RIJ-ITP] Bacardi voor het eerst itp! mijn naam is Ivanka , mijn paard heet Bacardi
het weekend van 21 september zit ik in Polen voor een Tinkerkeuring (paarden voorbrengen), dus dat weekend kan ik niet. Als de meeting wel in dat weekend valt heb ik pech