Ik heb inmiddels zomervakantie en hoewel ik me enorm goed kan vermaken in mijn eentje, besef ik dat ik het toch vaak mis om hier in de omgeving met een of meerdere andere meiden leuke dingen te gaan doen! De laatste jaren is dat er een beetje bij ingeslopen. Nu ben ik sowieso geen persoon die van enorme vriendengroepen houdt hoor, ik heb liever een paar échte goede vriendinnen, dan een heleboel oppervlakkige. Maar de afgelopen jaren gingen vriendinnen ver weg wonen (waardoor onverwacht leuke dingen doen er niet meer bij is helaas), kregen kinderen (en 'geen tijd meer' om leuke dingen te doen) etc. etc. Omdat ik met mijn vriend onwijs veel leuke dingen ondernam merkte ik dat 'gebrek' aan vriendinnen in de buurt niet echt op. Maar nu ik het een half jaar geleden uit heb gemaakt, na vier jaar, merk ik dat ik vooral nu in zo'n zomervakantie, het mis om gezellig even met vriendinnen iets leuks te gaan doen! Ergens wat drinken, crea-bea, met paarden, noem maar op, ik ben overal voor in.

Het lijkt me dus leuk om nieuwe mensen te ontmoeten (woon zelf omgeving Winschoten en ben 25 jaar).
Meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten? Brand los!