Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'Nieuwe' mensen ontmoeten, (oost) Groningen? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:22

Ik open eigenlijk nooit topics, behalve over tekeningen. :D Maar bedacht me dat ik het zonde vond om het niet te doen, gezien hier vast nog veel leuke 'nieuwe' mensen zitten!

Ik heb inmiddels zomervakantie en hoewel ik me enorm goed kan vermaken in mijn eentje, besef ik dat ik het toch vaak mis om hier in de omgeving met een of meerdere andere meiden leuke dingen te gaan doen! De laatste jaren is dat er een beetje bij ingeslopen. Nu ben ik sowieso geen persoon die van enorme vriendengroepen houdt hoor, ik heb liever een paar échte goede vriendinnen, dan een heleboel oppervlakkige. Maar de afgelopen jaren gingen vriendinnen ver weg wonen (waardoor onverwacht leuke dingen doen er niet meer bij is helaas), kregen kinderen (en 'geen tijd meer' om leuke dingen te doen) etc. etc. Omdat ik met mijn vriend onwijs veel leuke dingen ondernam merkte ik dat 'gebrek' aan vriendinnen in de buurt niet echt op. Maar nu ik het een half jaar geleden uit heb gemaakt, na vier jaar, merk ik dat ik vooral nu in zo'n zomervakantie, het mis om gezellig even met vriendinnen iets leuks te gaan doen! Ergens wat drinken, crea-bea, met paarden, noem maar op, ik ben overal voor in. :D

Het lijkt me dus leuk om nieuwe mensen te ontmoeten (woon zelf omgeving Winschoten en ben 25 jaar).

Meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten? Brand los! :))

Destination

Re: 'Nieuwe' mensen ontmoeten, (oost) Groningen? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:23

Jammer dat we zo'n groot leeftijdsverschil hebben (wordt volgende week 17), want je woont op ongeveer een kwartier fietsen van me :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:24

Ik woon wat noordelijker in de provincie, ben 36. Je bent altijd welkom om langs te komen bij Banjer en/of mij :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:42

Ik woon zelf in stad, lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ben wel in voor gezellige dingen! :) Oh en als we toch bezig zijn: Wie weet zijn er ook geïnteresseerden voor een stapavond? Mijn vrienden houden er niet zo van, ik wel :P

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:52

Ha, ik reageer noooit op zulke topics :) maar ook ik heb wel zin om wat leuks te ondernemen! Nieuwe mensen leren kennen, etc :)

Heb daarnaast wel een paar hele goede vrienden, maar merk ook dat zij aardig gesetteld raken en dat alles op afspraak moet :+ (BV alleen maar op zaterdag afspreken waarbij alles goed wordt afgesproken en nooit meer eens spontaan 's avonds gezellig eten oid :)) Ik ben nog een flierefluiter die lekker op zichzelf is en van alles onderneemt.

Ik ben net afgestudeerd in Groningen (kunstacademie :+ ) maar ben nog wel veel in Groningen te vinden. Verder ook aardig veel rond gelopen in oost Groningen. Zelf woon ik nu in Drenthe.. maar met een klein half uurtje ben ik al in oost Groningen :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:05

:wave: Ik woon 22 km verderop. Ben alleen niet heel goed in vriendschappen :+

Oja, leeftijd. Ik ben 21
Laatst bijgewerkt door antje_vip op 15-07-13 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:08

Leuk!!! Alleen ben ik 18.. vind ik zelf geen probleem, mensen schatten me vaak ook veel ouder. Woon trouwens echt in noord Groningen, maar de auto brengt me overal waar ik wezen moet :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:47

Op het moment zijn echt al mijn vriendinnen op vakantie/weg. En nu merk ik toch wel dat ik zin heb om dingen te doen met mensen, maar dat er geen mensen in Groningen zijn. (Er zijn natuurlijk genoeg mensen in Groningen maar niet degene die ik ken. :') ) En ik vind het altijd wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten. :)

Ik ben 22, in september master student Geschiedenis en woonachtig in Groningen stad. ^^

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:06

LZP -> BM

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:32

Wat een leuk initiatief(oh jee, heb even geen idee meer hoe je dat schrijft :+ )
Helaas heb ik een drukke vakantie! Woon ook niet heel ver van je weg, haha!

Edit; leeftijd 20 :D
Laatst bijgewerkt door Legoblokje op 16-07-13 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:37

Wat leuk dat je dit topic opent.
Ik merk soms zelf ook wel datbik de vriendschappen mis.
Mijn vriendinnen zijn ook allemaal aan het settelen of zijn gesettelt.

Ik ben 20 jaar. Word over een aantal weken 21. Misschien leuk om eens wat af te spreken?
Ik woon in Noordbroek en mijn paard staatbin Meeden.
Ook vlakbij winschoten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 17:12

...wat zijn we dikke vrienden geworden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 17:34

Ik heb nog niet op iedereen gereageerd, sorry! :D Komt nog! :))

Trouwens, ook leuk voor anderen uit dit topic om op elkaar te reageren. We wonen toch allemaal zo'n beetje bij elkaar in de buurt. :))

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:07

antje_vip schreef:
...wat zijn we dikke vrienden geworden :D

ik mis de 'vind ik leuk' knop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:47

Btw, Antje_vip: Ik begrijp meteen je uitleg 'ik ben niet zo goed in vriendschappen' al? :D :D :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:38

Die snap ik niet Wuis :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:39

O:) nog platz?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:40

Voor mannen altijd :')

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:43

Leuk topic, leuk idee :)

Ik ben wat jonger 19, woon in Ten Boer (Ligt tussen Groningen & Delfzijl)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:06

antje_vip schreef:

Sarcasme of serieus? Ik ben daar nooit zeker van op het internet. :( Maar Hoogezand hier. :P Ik weet alleen niet of ik kan stappen, ik denk dat ik die ter plekke moet huren dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:11

Stappen huren? Waar héb je het over? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:13

imd schreef:
Ik woon zelf in stad, lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ben wel in voor gezellige dingen! :) Oh en als we toch bezig zijn: Wie weet zijn er ook geïnteresseerden voor een stapavond? Mijn vrienden houden er niet zo van, ik wel :P

Wat ik zei was een reactie hierop, sorry ik had misschien wat duidelijker moeten zijn.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:27

Anoniem schreef:
antje_vip schreef:

Sarcasme of serieus? Ik ben daar nooit zeker van op het internet. :( Maar Hoogezand hier. :P

Nee echt. Al die vrouwen hier.... We kunnen wel wat mannelijke invloeden gebruiken. }>

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:50

stapavond, dan ben ik er bij =:) Ben benieuwd hoe dat is met een groep waar niemand elkaar kent haha

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:58

Als stapavond ook echt stapavond is in de zin van kroegen/clubs en dansen, dan ben ik voor. I loveeee dancing! (En het keihard meebléren van de nummers met de bijbehorende uitbeeldende moves. *Denkt aan het nummer Ridin Solo, o wat heb ik daar een mooi dansje op :') * )