Zie vorige topic:
Avalon87 @ [BM] Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!
Avalon87 schreef:Goh toch moeilijk dit zeg!
Na een hele zware periode, ben ik toe aan wat meer positieve dingenVeel vrienden zijn de laatste paar jaar weggevallen, door verhuizingen, andere studierichtingen etc. Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen op deze manier. Liever wacht ik tot ze op mijn pad komen, maar ik zal het pad alvast een beetje aanleggen
![]()
Ik ben 26 jaar en ik woon nu ongeveer 4 jaar samen in een klein dorpje tussen Tilburg en Eindhoven.
Ik studeer biologie, mijn interesses zijn: natuur, lekker buiten zijn, dieren, lange wandelingen maken met mijn honden, mijn hondenreizen, koken en de laatste tijd sport ik veel. Paarden hebben jarenlang op 1 gestaan, maar helaas nu niet meer de mogelijkheid om er een te hebben. Maar waarschijnlijk komt er weer eentje zodra ik ben afgestudeerd.
Ik zou zelf denk ik niet zo snel met 1 iemand afspreken ergens, daar zit toch een drempel.
Om te zorgen dat er toch wat meer uit voorkomt dan pb-en, misschien een idee om een keer wat met een groepje te ondernemen?
Dus bij deze gezocht
Een gezellige groep mensen ( uit Brabant is handig, maar ergens anders is ook prima) die het leuk vinden om mee paarden-of andere evenementen af te struinen, te stappen, wat te gaan eten, terrasje te pakken, of lekker met een groep honden naar de bossen te gaan etc etc. Genoeg dingen te verzinnen.
Leeftijd vind ik helemaal niet belangrijk, maar onder de 18 lijkt het me toch moeilijk om raakvlakken te vinden![]()
Ik heb OV dus ik ben dit jaar nog aardig mobiel. Dus, mocht het je aanspreken.. PB box staat open