Gezellig dat jullie komen. Vinden jullie het een goed idee dat iedereen wat drinken/ eten meeneemt?
Verder denk ik dat het gezien de ruimte die ik in huis heb en dat (bijna) iedereen een of twee kindjes meeneemt het verstandig is als we met maximaal 10 deelnemers zijn. Ik hoop dat jullie dat niet bezwaarlijk vinden. Mocht de groep groter zijn, kunnen we uitwijken naar de boerderij van mijn SO, maar die ruimte is minder dreumes- en peuterproof.
Als wij erbij kunnen komen we graag met z'n twee en DL. Als je daarvoor echter alles moet omgooien kijken wij wel uit naar een workshop elders, we willen het je niet te moeilijk maken.
JA, natuurlijk zijn jullie ook welkom. Voor mij is dat omgooien geen probleem, het maakt mij niet uit of het thuis is of op de boerderij. Verschil is alleen dat de omgeving thuis meer kinderproof is dan d boerderij. Al zijn daar wel paarden, pony's, kalfjes en ezels.
Gezellig. Er komt waarschijnlijk ook nog een vriendin van mij met haar kindje(s). Zij is ook langvoedster en staat hetzelfde in het opvoeden als veel van ons.
Het is ook echt een leuke en vriendelijke vrouw. Ik was echt zo blij met haar draagconsult. Ik heb ook veel zin in de workshop. Het lijkt mij zo fijn om wat meer handvatten te krijgen.
Moet even kijken hoe ik het huis ga inrichten dat wij en de kindjes voldoende ruimte hebben en dat er geen dreumesjes en peuters bij de pups kunnen komen.