Hierbij wil ik kijken of er genoeg animo is voor een foto meeting in midden Nederland op een mooie locatie (veluwe/zandverstuiving/strand). Het zou mij leuk lijken om dit te doen voor paarden op leeftijd. Zelf heb ik ook een wat oudere merrie die wonder boven over haar blessures is heen gekomen. Het lijkt mij leuk de oudjes een keer in het zonnetje te zetten op een mooie locatie, zodat we ook een mooi aandenken hebben voor later nu het nog kan.
Ik weet trouwens dat er al een soortgelijk topic is voor Noord-Nederland, maar wil hierbij kijken of er ook animo voor is in onze regio (Flevoland of omstreken).
Zelf vindt ik de zandverstuiving in Nunspeet bijvoorbeeld ook erg mooi, en alle suggesties zijn van harte welkom

Ivm werk denk ik zelf dat een zondag het makkelijkst is voor een fotomeeting. Een datum kan verder nog besproken worden!
Zowel fotograven als modellen (paarden) kunnen opgegeven worden, met voor de paarden even een kleine beschrijving, bijzonderheden en 2 mooie foto's waarvan één standfoto.
Mocht ik iets missen, hoor ik het graag! (heb nog nooit zoiets georganiseerd, maar moet vast goed komen)
Ik zou zeggen brand los
). Mel kan zowel nog een stukje dressuur lopen als lekker vrij zonder zadel en met neckrope (op strand of bos heb ik dit wel liever in een afgezet stukje voor de zekerheid). Ook kan melody kusjes geven en flemen op commando. Ze heeft overigens een apart kleurtje, ze heeft namelijk allemaal witte stippen (birdcatherspots) en een paar zwarte. Maakt haar een aparte haflinger om te zien