Oeeh stekene is niet zo heel ver, misschien dat ik mijn ouders zo ver krijg om me daar wel naartoe te voeren! Ik heb examens tem 18 juni denk ik. En in juli doe ik ook vakantiejob maar dit is in de week dus in het weekend kan ik wel. Ik wil heel graag eens een buitenritje met andere tinkers maken maar het probleem is dat ik dus van vervoer afhankelijk ben. En mijn tinker is ook nog niet op verplaatsing geweest maar voor alles is een eerste keer natuurlijk
@Oona: Aan de examens had ik nog niet gedacht, Dan is het idd mss best eind juni of juli.
@patrick: ik heb nog geen route uitgestippeld maar gok dat we toch een paar uurtjes onderweg zullen zijn, afwisselend stappen, draven en een gecontrolleerd galopje als we de mogelijkheid hebben en als iedereen dat ziet zitten uiteraard!
@soprano: das idd niet zo ver van bornem, hopelijk vind je vervoer
Ik zal snel eens aan de slag moeten om een route uit te stippelen
Ik ben heel juni bezet behalve 27 juni tot eind de maand, juli van augustus is te zien van eventueel vakantie job.
Vervoer gaat ook nog een punt zijn want auto schiet hier jammer genoeg totaal niet op, maar kan wel eens vragen aan die mens die met tinkers mag rijden of die niet mee wil dan en mijne wil op pikken dat we samen komen.
Die dag kan ik ook als ik vervoer vind, als ik zeker ben van datum bel ik eens met die man die hier in de buurt tinkers leent om mee buiten te rijden.
Lori
Geplaatst: 10-05-13 09:05
Weet je wat eigenlijk jammer is ? Vroeger werd er daar jaarlijks een pinkster rit georganisseerd met zeer veel tinkers echt zeer veel, zowel aangespannen als onder het zadel. Maar laatste keer was in 2006 dacht ik dat het is door gegaan, was via Foubert zijn stal.
Ik ging altijd als klein kindje mee dan op de koets . Weet wel nog dat de rij groep altijd ergens ging gaan zwemmen ook met de paarden maar waar, is 6/ 7 jaar geleden grote kans dat die plaats ondertussen verboden is voor te zwemmen .
Spijtig Lor, lijkt me zo leuk om eens met Iowa te zwemmen (moest ik ze er ooit inkrijgen ) Moet eens checken bij mijn ouders of ze eventueel die zondag 30 juni kunnen rijden dan
Liamssfork
Geplaatst: 12-05-13 16:33
Bij dit soort leuke plannen vind ik het dus zo jammer dat we nog niet mee kunnen!
Met tussenstop en stapstukken tussen is het voor Iowa ook haalbaar, al hoop ik wel dat ze zichzelf dan niet te hard opjut als ze 40min op de trailer moet staan. Als mijn ouders terug van op reis zijn, ga ik toch eens aandringen op een wandeling op verplaatsing als oefening!
gevonden wil graag maar kan het niet vragen nu eens kan vraag ik t
Soprano
Geplaatst: 17-05-13 20:02
Ik heb al voorzichtig goed nieuws Had eens gepolst bij mijn papa of hij zondag 30 juni zou willen en kunnen rijden. En hij zei dat hij wel denkt dat hij die dag vrij is (maar hij is op reis dus heeft het nog niet kunnen checken) Dus hopelijk kan ik deze rit aanwezig zijn