Op 12 mei gaan we na een clinic gezellig BBQen bij Veerle thuis. Om Veerle een klein beetje te ontzien neem ik de bbq voor mijn rekening.
Mijn oom heeft een bijzonder goede slagerij en serveert heerlijke bbq's.
Voordeel is dat het allemaal in 1 bestelling kan. Vlees, sausjes, salade, fruit etc.
Kosten zullen 17,50 pp zijn voor de drank (fris/koffie/thee) bbq en toetje. We hebben er voor gekozen om alcoholische dranken zelf mee te nemen mocht je die graa drinken. Dit om de kosten zo laat mogelijk te houden.
opgave zo spoedig mogelijk doch voor 1 mei ivm reserveren bbq
Beste dames, Voor degenen die meerijden in de clinic en degenen die komen kijken of BBQen, het volgende:
De poort staat vanaf 11.00 open Gelieve helemaal door naar achter te rijden met de auto, tot in de wei NIET vóór parkeren ivm spelende kinderen en kans op schade aan auto's Hier kunnen auto's en trailers geparkeerd worden Als het regent kunnen de paarden overdekt (in de loods) worden op- en afgezadeld Water om af te spuiten kan op de spuitplaats genomen worden Er staan emmers om de paarden te drenken
Voor de natjes en de droogjes wordt gezorgd, we hebben er zin an!!!
Gezellig ! Denk dat wij er rond half 12 / 12 u er zijn. Paard van sabine heeft wat acclimatiseer tijd nodig hihi. En Gajus komt dan ook meteen vast mee. Staat geen berg gras in paddocks denk ik he?
( vraagje omdat G normaal niet op gras staat ) Anders zet haar maar naast de kippen dat stukje, die hebben die van jou al lekker opgesmikkeld hihi. Heb haar van de week expres al overal laten grazen aan de hand :p.
Pa die neemt peri direct mee naar huis als we klaar zijn. Veerle is afspuitwater ook lauw/ warm of alleen koud? Peri kennende zal die flink zweren spuit ik ff af laat ik m in paddock opdrogen als goed weer is en kan pa m dan mee naar huis nemen zodat ik kan blijven