Zijn er ook bokkers uit Dinxperlo/De Heurne? Wij gaan graag met ons paard op pad, maar we zijn benieuwd of er gezellige ruiters in de buurt van De Heurne of Dinxperlo ook regelmatig een buitenrit maken. Wellicht kunnen we dan een gezellige groep samenstellen.
Ik woon niet in Dinxperlo of de Heurne maar ik ken het wel! Mijn pony staat op de Haart. Mochten er meer bokkers uit de buurt zich melden kan ik miss ook wel mee rijden, dan regel ik wel vervoer
Babs80
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-13 15:51
Buiten Dinxperlo/De Heurne is ook goed hoor Gezellig! Ik ben benieuwd of er nog meer bokkers melden
Ik wil ook wel een keer gezellig rijden, ik woon in de Aaltense Heurne... voor mij is het ongeveer half uur/ 3 kwartier rijden naar De Heurne.. Heb ook nog een aantal vriendinnen die dit ook wel zouden willen doen, moet ze even vragen ze moeten namelijk uit het Goor komen...
Ja hier! Woon zelf in Silvolde, maar de paarden staan in Breedenbroek en Dinxperlo. Al moet ik toegeven dat ik weinig buitenritten maak.
Babs80
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-13 22:41
Hallo allemaal,
Wat een leuke reacties. Wie weet er een hele mooie route?
Wij gaan op dit moment ook niet veel naar buiten, maar dit willen wij graag heel snel veranderen. Helaas ken ik nog niet zoveel ruiters in deze omgeving van de Achterhoek. Het lijkt ons heel gezellig en leuk om dan met een grote groep een leuke rit te organiseren.
Yucca
Geplaatst: 17-04-13 22:49
Als je echt mooie ritten wil maken zou ik aanraden richting de Slangenburg of Montferland te gaan. Binnenkort wordt er een tocht georganiseerd voor het goede doel rondom Dinxperlo, misschien leuk om mensen te leren kennen?
haha Laurahh heb ik ook last van alleen dan nog ietsjes verder;)
Laurahh
Geplaatst: 18-04-13 11:22
Van stal naar vertreklocatie is 10 km, dus dan moet mn pony in totaal 50 km lopen Ze heeft wel een goede conditie, maar is geen getraind endurance paard, haha
Laura, misschien zijn er mensen uit Silvolde die met de trailer komen en waarbij je mee zou kunnen rijden? R.enske B.uiting misschien? En anders is het misschien een optie om de tocht van 15 km te doen?
Babs80
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-13 11:36
Ik heb me opgegeven voor de Doe Malawi ruitertocht op 5 mei a.s. Wij hebben er zin in! Ik moet alleen nog even kijken hoe ik er kom mijn paard gaat niet graag alleen naar buiten.
ik had het even opgezocht, maar wat heb je daar voor nodig?( ruiterbewijs of iets?) mocht dat zo zijn gaat het voor mij niet door. en anders wil ik me wagen om in te schrijven (als nog mogelijk is)