Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En doordeweeks 's avonds is voor mij te vermoeiend. Shiloh schreef:Er is al eens eerder een topic geweest waar in elke regio flink op gereageerd is, wellicht kan er nog eens zo'n topic van start gaan.
Ik vroeg om bokkers die zin hadden om een spellenavond te houden in Zuid-Holland en toen bleken bokkers uit heel Nederland geïnteresseerd. Ondertussen loopt onze spellenclub vanuit Zuid-Holland nog steeds (al bijna twee jaar dus). We zijn met elf meiden en spreken elke maand af. Daarnaast hebben we ook al een BBQ-meet, gourmet-meet en sushi-meet gehad en gaan nu met een klein clubje naar Horse Event. Leuk om te weten wat Bokt allemaal voort kan brengen

.
Shiloh schreef:Leuk spekkie! Ik vind spellen spelen zo leuk! Maar ik krijg het niet echt van de grond helaas. Er is een kans dat ik voor werk binnenkort moet verhuizen (ga mogelijk werken in bijvoorbeeld, leiden of Rotterdam of zo.) misschien dat ik dan gewoon eens opnieuw moet gaan zoeken.
Het is dat ik niet meer in de regio woon, maar soms ben ik er nog wel te vinden omdat het zo leuk is